eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ? › Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Inaczej: jakie auto do 10k PLN, mocniejsze, szybsze, większe ?
    Date: Sun, 19 Sep 2010 22:55:49 +0000 (UTC)

    > To jest jakaś metoda, ja mój też popsułem i postanowiłem wyremontować i
    > choć nie jest to jeszcze taki znowu strucel to koszt wyszedł zbliżony do
    > jego wartości. Za to plus jest taki że będzie "lepszy niż nowy" i w
    > idealnym stanie technicznym. Liczę na to, ze ze 3 lata jeszcze pojeździ,
    > mam nadzieję, Ĺźe się nie przeliczę. Jak się przeliczę to chyba wyprĂłbujÄ
    > ™
    > Twoją strategię. ;-)

    No ja teraz żałuje że poprzedniego nie naprawiłem, tylko oddałem "za darmo".

    Z aktualnym mam jeden problem - zły model :( silnik Volvo i brak bajerów.

    nie mam zamiaru w niego pakować NIC - nawet mu oleju nie zmieniam ;) (ale
    dolewam), z kosztów to chyba 450zł zrobiło się w rok i 26kkm.
    klocki, końcówki drążków, serwis klimy, rurka od lpg, i coś tam jeszcze.

    w poprzednim w tym czasie to już z 8000zł było, tylko był lepszy....
    chichy z niesamowitym audio, i prowadził się jakoś tak... zupełnie
    nie jak zwykłe auto;), i dziur nie było czuć !

    rdza mu je już jakieś śrubki pod spodem i większe kawałki czegoś, sprzedać
    to trzeba... 13 lat już ma i jest złe.

    pozdrawiam.