  • 31. Data: 2012-01-10 18:40:33
    Temat: Re: Ilu uzytkowników usenetu potrzeba do wkręcenia żarówki? Czyli jaki kupić programator.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maksymilian,

    [....]

    Dzieki za mnóstwo ważnych informacji :)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2012-01-10 18:45:54
    Temat: Re: Ilu uzytkowników usenetu potrzeba do wkręcenia żarówki?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-01-10 00:25, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Bez bajerów :(

    Co to są bajery?

    > A MultiTool nie działa?

    Nie mam, nie mogę potwierdzić. Jednak mogę zasugerować że ma dzialać z
    avr-dude.

    > Jasne, ale kto jest godny zaufania na Allegro?

    Kupiłem 4 sztuki (aukcji chwilowo brak więc linka nie podam). Wszystkie
    ok. za 30zł masz programator ISP. Do AVRa JTAG jest prawie nieprzydatny.

  • 33. Data: 2012-01-10 21:49:08
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble] <Użytkownik "Maksymilian Dutka"
    <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com> napisał(a):
    > Jeżeli pracujesz na Windowsie to ja bym radził najtańszy który
    > współpracuje z AVRStudio, bo w nim pewnie będziesz pisał program. Kupisz
    > taki co nie współpracuje z AVRStudio, a cenisz sobie wygodę, to za chwilę
    > wywalisz ten programator przez okno.

    Warto zauważyć, że AVR Studio 5 przestało obsługiwać JTAGi, które działały
    przez wirtualny COM, np. JTAG ICE. Najtańszy z tego co widzę, działający z
    wersją 5 to Dragon.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 34. Data: 2012-01-10 22:28:40
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jeśli ktoś chce mnie przekonać do innego programatora dla AVR, to
    > niech to będzie merytoryczne, proszę. Interesuje mnie zdecydowanie USB
    > a nie inne porty.

    AVRISP jest szybszy niz MultiTool. MT czasem nie radzi sobie z
    programowaniem przy jakies predkosci, a po zmianie na inna (czesto
    wyzsza) bangla. Czasem jak cos pojdzie nie tak, to trzeba go resetowac
    poprzez odlaczenie od kompa i ukladu. Ale ogolnie za te pieniadze
    narzedzie zacne i problemy sa na tyle malo upierdliwe, ze szkoda mi
    nawet 30zl, by kupowac cos innego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa