eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIlu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coś wydawać? › Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
  • Data: 2020-06-17 15:42:23
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/06/2020 14:06, T. wrote:

    > I dodam jeszcze, że w tamtych czasach zaczynało się pracę o godz. 7,
    > urzędy - od 8 rano.
    > T.

    Nie wiem. W latach 80, matka po drodze do pracy podrzucala nas autem do
    tego samego przedszkola. Pozniej ja siostra chodzilismy do szkoly po
    drugiej stronie ulicy, a brata dalej zawozila do przedszkola. Inni mieli
    gorzej. Teraz dzieci mam w wieku 5 i 11 i mlodsza musze zawiezc do
    skzoly na 8 i odebrac o 18, a pozniej jechac do pracy na 9 do 17. Do
    szkoly na piechote jest 30 minut dla mnie i 45 z piecioletnim dzieckim.
    Bez samochodu bym nie dal rady. Oczywiscie, teraz w dobie pandemii tego
    problemu nie mam bo pracuje z domu.