  • Data: 2011-07-21 09:52:58
    Temat: Re: Ilość dzwonków w Sim+
    Od: " phungus" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > Z ciekawosci - te 5 dzwonkow to ile sekund? A dawniej ile miales? Tez
    > sekund, nie dzwonkow...
    >
    > MJ

    No wiec tak: ponieważ sygnał wołania jest w cyklu 1/4 (sekundę dzwoni, 4
    sekundy przerwy) daje to 5 sekund na jedno wołanie x 5 wołań, co równe jest 25
    sekundom.
    Wcześniej było ok. 9-ciu dzwonków (może i 8 jak napisałem wcześniej), co
    analogicznie do powyższego dawało 40-45 sek.

    Nie zawsze mam tel. przy sobie, czasem muszę przejść do innego pokoju, na
    hałaśliwej ulicy też jest zawsze większa szansa, że się coś tam poczuje w
    kieszeni. Wiedząc, że mam więcej czasu na odebranie, mogę dokończyć spokojnie
    bieżącą czynność (ot, chociażby wytrzeć dłonie, które akurat umyłem w ręcznik,
    a nie mokrymi łapami chwytać aparat), jak nie odbiorę to muszę oddzwonić co
    generuje koszty itd, itp :-)
    Ktoś kto do mnie dzwoni nie denerwuje się, że nie odbieram, tylko cierpliwie
    czeka i liczy sobie zwrotne sygnały dzwonienia, nie musi powtarzać wybierania
    i w ogóle nie czujemy się skrępowani brakiem aż 20 cennych sekund :-)

    Przykładów można mnożyć w nieskończoność.

    Pozdrawiam,
    ph.