  • Data: 2011-01-11 12:03:43
    Temat: Re: Ilość dziur po odwilży przechodzi wszelkie granice!
    Od: maciek <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Technolog pisze:

    > Rok temu na wiosnę remontowano rondo wlotowe do Rybnika od strony
    > Wodzisławia (przez co praktycznie unieruchomiono Rybnik na kilka dni). Tej
    > zimy obserwuję, że na tym wyremontowanym fragmencie nie ma ani jednej
    > dziury. Wniosek - da się zrobić remont na tyle porządnie, aby nowa
    > nawierzchnia nie sypała się po pierwszych atakach mrozów. Inną sprawą jest
    > jak długo nie będą tam pojawiały się dziury.

    Potwierdzam.
    W marcu 2010, czyli tuż po zimie, jechałem S1 (Wschodnia Obwodnica GOP)
    z Tychów do Pyrzowic. Droga miała strefy, po ok 10 km, gdzie najpierw
    jechało się przez strefę dziurowiska, a potem nagle pojawiała się strefa
    idealnej nawierzchni. Sposób dbania o nawierzchnię zimą był raczej taki
    sam tu i tu, zima też wszędzie była taka sama. Niektóre odcinki po
    prostu wybudowano/wyremontowano dobrze, a inne po polsku, stąd takie
    różnice.

    pozdr.
    maciek

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein