  • Data: 2012-03-08 13:39:49
    Temat: Re: Ile warte jest życie
    Od: czak norris <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-08 13:01, Arek pisze:
    > A widzisz, ale chciałbyś aby inni posiadający odpowiednią wiedzą i
    > wykształcenie za tyle pracowali. Trochę nie fair.

    Rozumiem, że gdy na pogotowiu obetną Ci złą nogę, to przyjmiesz to z
    uśmiechem na ustach, bo w końcu czego można wymagać od faceta na nocnym
    dyżurze zarabiającego 1k5pln.

    Może jakiś dziwny jestem, ale jeśli godzisz się coś robić za Xzł to
    starasz się to wykonywać jak najlepiej, niezależnie od wartości
    nabywczej tego iksa. Jeśli Xzł to za mało, należy poszukać sobie innego
    zajęcia i/lub podnieść własne kwalifikacje, a nie odstawiać fuszerkę
    zajmując się głównie użalaniem się nad swym smutnym losem, przeplatanym
    jęczeniem o niskich zarobkach.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)