  • Data: 2010-12-06 14:33:44
    Temat: Re: Ile warta trzyletnia Yaris
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-06 12:36, amos pisze:

    > W tym przypadku to moze jakis lepszy upust. Albo drugi komplet
    > zimowych dywanikow ;)

    No no, to niezła oferta ;D

    > W ofertach jest wszystko cacy, jak nowe, bezwypadkowe, pierwszy
    > wlasciciel. Wlasciwie to auto ojca niczym specjalnie sie nie wyroznia.
    > Nawet kolor taki byle jaki...

    Trudno wszyscy piszą że ich auta są super cacy i w ogóle, w większości
    okazuje się że rzeczywisty stan nieco odbiega od zapewnień.

    > Tego sie spodziewalem. Ba, tak nawet sam radzilem ojcu aby wziac
    > uzywane z podobnym jak teraz ma przebiegiem. Uparl sie jednak na nowe
    > z gwarancja.
    > Sam jednak nie mialem swiadomosci ze AZ TAK auta nie trzymaja
    > wartosci. Nie mowiac o tym, ze to przeciez nie jest Daewoo ale Toyka,
    > ktora wzglednie trzyma cene.

    Właśnie tanie auta dłużej będą trzymać cenę niż te popularne drogie ;)

    > Troche to dla mnie niezrozumiale, sam sprezdajac auto opisuje kazda
    > usterke o ktorej wiem.

    I dla tego podpowiem znajomemu, że jest całkiem pewne auto do kupienia ;)

    > Jakby co, to wiesz gdzie do obejrzenia. Daleko nie masz ;)

    Spoko, będziemy w kontakcie ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html