  • Data: 2010-12-06 21:45:18
    Temat: Re: Ile warta trzyletnia Yaris
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 18:36, Mateusz <m...@g...com> wrote:
    > Nie żebym miał jakiś kompleks, ale nawet wersja 1.0 jest całkiem żwawa
    > w porównaniu do moich służbowych renault1 czy hondy civic (praktycznie
    > 2 razy więcej koni). Nie patrz tylko na moc, ale też na wagę. Do tego
    > mało pali i ma coś w sobie. Oczywiście mówię o jedynce, bo dwójka to
    > dla mnie kupa.

    Niestety to prawda, dwojka wazy 1 tone! Te 68KM powoduje, ze silnik
    musi miec wciaz wysokie obroty zeby choc troche jechac. Do wlaczania
    sie do ruchu czy wyprzedzania trzeba miec naprawde zimna krew.
    Stad wlasnie pomysl na zmiane auta, choc ja naprawde nie widze sensu
    zmiany przez badz co badz emertyta. Tym bardziej, ze z autem nic zlego
    sie nie dzieje.

    W przeciwieństwie do poprzednika- Seicento, w ktorym to po 30kkm
    trzeba bylo wymienic silnik. Na szczescie jeszcze gwarancyjnie...

    --
    zdrowka
    amos