  • 61. Data: 2012-04-24 10:38:15
    Temat: Re: Ile sezonów nauki?
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 24 Kwi, 08:28, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > parkingu wysypanym zwirkiem nie bylo zbyt przyjemne (pewnie dosc duze
    > znaczenie mialo ze prawie nowy sprzet i sie troche stresowalem zeby nie
    > wyjebac i nie porysowac tych slicznych swiecidelek). Zwłaszcza cofanie
    > pod górkę (wiem, mozna parkowac sensownie przodem do gory ;>).
    > W porownaniu do sportstera czy starej shadowki to wogole nie ma
    > porownania, one sa jak rowerek. Dlatego uwazam ze latwiej bedzie sie
    > wjezdzic na czyms mniejszym od rocketa. Ale jak kupi rocketa to pewnie
    > tez bedzie jezdzic, ino gmole bym se zalozyl. Chromowane. Na wszelki

    Znalazłem kompilację gleb na rututniach,zaskakująca jest ilość
    paciaków z lawety:P
    przepraszam że z portala dla sprawnych inaczej ale wujek gugiel taki
    dał:
    http://www.scigacz.pl/Kompilacja,wypadkow,na,Harleya
    ch,18210.html
    Tomek

  • 62. Data: 2012-04-24 10:40:56
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-24 10:35, AZ pisze:

    > To może kup i póki co wystawiaj narazie na podjeździe a jeździć zaczniesz
    > później? Bo jeszcze ktoś kupi przed Tobą i będzie lipa.

    To trzeba rozważyć :-)
    Do tego jakaś odjazdowa skóra i oczywiście wypasiony kask z radiem i
    interkomem i ......

    A poważnie, to dopiero plany. Po kursie będę miał pojecie i raczej kupie
    na 1 sezon coś mniejszego.
    Poza tym mam do pokonania największą przeszkodę - żonę :-(

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 63. Data: 2012-04-24 10:52:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/24/2012 10:40 AM, WW wrote:

    > To trzeba rozważyć :-)
    > Do tego jakaś odjazdowa skóra i oczywiście wypasiony kask z radiem i
    > interkomem i ......

    No, no.

    > Poza tym mam do pokonania największą przeszkodę - żonę :-(

    Jak już robisz tak poważne zmiany w życiu to idź za ciosem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2012-04-24 10:57:52
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-24 10:52, AZ pisze:

    > No, no.

    > Jak już robisz tak poważne zmiany w życiu to idź za ciosem.

    To jeden z niewielu elementów, których właśnie nie chcę zmieniać :-)

  • 65. Data: 2012-04-24 11:08:15
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 10:38:15 UTC+2 użytkownik Monster napisał:
> [...]
    > paciaków z lawety:P
    > przepraszam że z portala dla sprawnych inaczej ale wujek gugiel taki

    Zaskakująco łatwo chopaki na filmie zaliczają gleby. Kierowiec z drugiej minuty nie
    wiem co stara się udowodnić ;) że spali gumę na mokrym asfalcie :P No na lawetę to
    też bałbym się wtoczyć =]

    Pozdrawiam.

  • 66. Data: 2012-04-24 11:09:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 10:38, Monster pisze:

> [...]
    > paciaków z lawety:P
    > przepraszam że z portala dla sprawnych inaczej ale wujek gugiel taki

    Szkoda tylko ze nie wszystkie motocykle z tego filmu to Harleye. Ale,
    biorac pod uwage ze to Sikacz, jakos mnie to nie dziwi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 67. Data: 2012-04-24 11:29:33
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-24 09:10, Marcin N pisze:

    > Czy powinienem zgłosić pedofila?

    Jaki on tam pedofil jak jego dziewczyna ma z pietnascie lat. Tylko mlodo
    wyglada.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 68. Data: 2012-04-24 11:40:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-24 11:09, Kuczu pisze:

    > Szkoda tylko ze nie wszystkie motocykle z tego filmu to Harleye.

    Dlaczego żałujesz?

  • 69. Data: 2012-04-24 11:43:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-24 10:40, WW pisze:

    > Poza tym mam do pokonania największą przeszkodę - żonę :-(

    Na żonę jest prosty sposób.

    "Chodź kochanie, obejrzymy te kurtki motocyklowe, powiesz, czy nie
    wyglądam śmiesznie". Oczywiście każda kobieta poleci do sklepu z
    ciuchami. Tam ubierzesz coś gustownego i zapewne usłyszysz "kochanie, do
    kompletu brakuje ci już tylko motocykla".

  • 70. Data: 2012-04-24 11:44:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 23 Apr 2012 11:45:24 +0200) ktos podajacy sie za WW
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam
    >
    > Chce kopić ciężki motocykl.
    > Przejażdżki weekendowe ze znajomymi po okolicy (spełnienie marzeń z
    > dzieciństwa).
    > Wiem, że powinno się zacząć od lekkiego motocykla.
    > Moje doświadczenia na jednośladach, to rower i skuter - 50 cm2.
    >
    > Ile sezonów powonieniem pojeździć na lekkim, aby przesiąść się na ciężki
    > motocykl?
    > Wiem, że trudno to dokładnie ocenić, dlatego proszę o szacunkowa wielkość.

    Przejrzałem Twój wątek i moja rada jest taka, żebyś poszedł na kurs a jak
    już zdasz egzamin to przejdź się po dilerach w Twoim mieście i pojeździj
    różnymi motocyklami w ramach jazd testowych. Będziesz mógł sobie wyrobić
    zdanie na temat tego czym w przyszłości chcesz jeździć. Jeden sezon na
    czymś lżejszym też na pewno nie zawadzi.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/