  • 11. Data: 2012-04-23 12:21:41
    Temat: Re: Ile sezonów nauki?
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-23 12:18, AZ pisze:

    > Hehe, no aż takiego mastodonta to się nie spodziewałem

    A czym mam przebić wypasione Harleje i Hondy? :-)

    Poza tym mam 188 cm i wagę ponad 100 kg :-(

    Dzięki i pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 12. Data: 2012-04-23 12:23:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 12:21 PM, WW wrote:

    > A czym mam przebić wypasione Harleje i Hondy? :-)

    Zdanie wewnętrznie sprzeczne.

    > Poza tym mam 188 cm i wagę ponad 100 kg :-(

    Akurat wzrost i waga przy takich mastodontach jest w cenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-04-23 12:29:51
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w

    > Rocket III :-)
    > Sprzedałem firmę i czas na realizacje kilku marzeń. :-)

    To faktycznie nieletka maszyna :) Ponieważ jeździłeś tylko
    50-tką warto po prostu gdzieś pozyczyć na parę tygodni
    normalny motocykl - albo zapłacić za jakąś motoszkołę czy
    coś w tym guście. Trenowanie np. przeciwskrętu na nowym
    Rockecie może być nierozsądne.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 14. Data: 2012-04-23 12:35:06
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-23 12:21, AZ pisze:

    > Obdzwoń najbliższe salony Triumpha czy nie mają sztuki do jazd testowych,
    > bez przejażdżki przed kupnem bym tego nie brał.

    Na zamówienie i broń boże !!! do testów - jest jeden salon :-(
    Mogę jednak kupić nowiutkiego ze znaczna zniżką w Anglii i dzięki
    burdelowi prawnemu, legalnie jeździć na angielskich numerach i
    ubezpieczeniu :-)

    > No i czy masz mocne nogi? No chyba, że będziesz parkował tak żebyś nie
    > musiał cofać ;-)

    Lata roweru i płetw mogą się przydać? :-P

  • 15. Data: 2012-04-23 12:36:47
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-23 12:29, Hinek pisze:

    > Trenowanie np. przeciwskrętu

    Ja nawet nie wiem, co to jest w motocyklizmie - za to wiem dobrze, co to
    takiego na nartach :-P

    >na nowym
    > Rockecie może być nierozsądne.
    > Pozdr

    Stad właśnie cały temat.

  • 16. Data: 2012-04-23 12:41:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 12:35 PM, WW wrote:

> [...]
    > Mogę jednak kupić nowiutkiego ze znaczna zniżką w Anglii i dzięki
    > burdelowi prawnemu, legalnie jeździć na angielskich numerach i

    No to sobie markę wybrałeś ;-) A z Anglii owszem ale tylko po
    przełożeniu manetek na kierownicy i zamiany pedału hamulca z dźwignią
    zmiany biegów.

    > Lata roweru i płetw mogą się przydać? :-P

    Na pewno.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-04-23 12:54:31
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-04-23 12:29, Hinek pisze:

    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w

    > To faktycznie nieletka maszyna :)

    A co powiesz na VTX1800R i 65kg jezdzca? ;) Fakt ledwo dalem rade bydle
    targnac z bocznej stopki do pionu ale musialem nim 700km przejechac po
    "hajłejach" i nie bylo sily..

    Pzdr
    PS: na FJ1200 tez dawalem rade ale jest lzejsza niz Hunda-czopek.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 18. Data: 2012-04-23 12:56:29
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    marider napisał(a):
    > A co powiesz na VTX1800R i 65kg jezdzca? ;) Fakt ledwo dalem rade bydle
    > targnac z bocznej stopki do pionu ale musialem nim 700km przejechac po
    > "hajłejach" i nie bylo sily..

    uuu tym jakbys babcie puknol!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 19. Data: 2012-04-23 13:01:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/23/2012 12:56 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > uuu tym jakbys babcie puknol!

    Skąd wiesz, że nie puknoł? Może nie poczuł.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-04-23 13:04:41
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-23 12:41, AZ pisze:

    > No to sobie markę wybrałeś ;-) A z Anglii owszem ale tylko po
    > przełożeniu manetek na kierownicy i zamiany pedału hamulca z dźwignią
    > zmiany biegów.

    Wersja europejska lub "właściwa" - jak oni twierdzą - do wyboru w cenie
    :-)