  • 11. Data: 2010-01-13 17:52:50
    Temat: Re: Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hikinq$27g$...@i...gazeta.pl...

    > To pewnie przedstawiciel sporej grupy ludzi, którzy uważają że rok 2000 to
    > już 21 wiek ;-)).

    > MZ spokojnie mu się uda.

    Kiedy dotrze do pewnej grupy osob, ze podpisujac mandat odrzuca sie wszelka
    droge odwolawcza. Jesli to za trudne do zrozumienia to: NIE DA SIE ODWOLAC
    OD MANDATU a to ze mu poprawili z 4 na 2 to tylko dobra wola policjanta

  • 12. Data: 2010-01-13 18:40:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    emes wrote:

    > Kiedy dotrze do pewnej grupy osob, ze podpisujac mandat odrzuca sie
    > wszelka droge odwolawcza.

    Bzdura, jak najbardziej się da, jeśli został wystawiony za coś, co nie
    jest wykroczeniem, znajdują się na nim błędy itp.

    > Jesli to za trudne do zrozumienia to: NIE DA
    > SIE ODWOLAC OD MANDATU a to ze mu poprawili z 4 na 2 to tylko dobra wola
    > policjanta

    Bzdura, policjant ma taryfikator, nie może przyznać za dane wykroczenie
    dowolnej liczby punktów. Jeśli się pomylił, to MUSIELI to poprawić.

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-01-13 20:56:13
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    zsedc pisze:
    > Niemożliwe....
    > Zadzwoniłem do komendy policji, osoba która odebrała telefon
    > powiedziała, że widocznie "policjant był zakochany".
    > Podałem numer mandatu, dane itp,
    > Za godzinę oddzwonili, że poprawili i że mam już 2 punkty, a nie 4 :)

    Czyli co podrobili dokument pod ktorym sie podpisales ?
    Bo teraz kopia ktora oni posiadaja nie jest zgodna z oryginalem :-)
    To teraz ja bym zlozyl pisemne zgloszenie o nieprawidlowosciach :D

  • 14. Data: 2010-01-13 21:07:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jan 2010 17:52:50 +0100, emes wrote:
> [...]
    >OD MANDATU a to ze mu poprawili z 4 na 2 to tylko dobra wola policjanta

    A kiedy do ciebie dotrze ze musisz jeszcze troche poczytac ?

    J.

  • 15. Data: 2010-01-13 21:36:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 17:12:46 +0100, PSYLO napisał(a):

    > Tak, Twoim ;-)

    Według MSWiA także.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-01-13 21:40:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > A kiedy do ciebie dotrze ze musisz jeszcze troche poczytac ?

    Pomijając to o czym napisałem polecam mu jeszcze pogooglać na hasło "wady
    oświadczenia woli". ;>

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-01-13 22:57:32
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup

    > Pomijając to o czym napisałem polecam mu jeszcze pogooglać na hasło "wady
    > oświadczenia woli". ;>

    Przyjmuje sie, że jesli podpisujesz mandat przyznajesz sie do popelnionego
    wykroczenia co jest oczywiste. Uchylenie jest mozliwe ale tylko dla scisle
    okreslonych przypadkow. W innych nie przyjmuje sie mandatu i tylko taka
    droga pozostawian nam szeroko otwarte drzwi na instytucje odwolawcze.

    Wada oswiadczenia woli, udowodnij ja bedac poczytalnym ! Chyba ze autor ma
    zolte papiery itp wtedy mozna by sie skusic.

  • 18. Data: 2010-01-13 23:08:06
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    MadMan pisze:
    > Według MSWiA także.

    Jak najbardziej.

    --
    PSYLO

  • 19. Data: 2010-01-14 08:45:56
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Kiedy dotrze do pewnej grupy osob, ze podpisujac mandat
    > odrzuca sie wszelka droge odwolawcza. Jesli to za trudne
    > do zrozumienia to: NIE DA SIE ODWOLAC OD MANDATU

    A gdzie ktoś napisał o odwołaniu od mandatu? przecież Kolega
    nie kwestionuje że jechał 90, tylko wartość punktową
    wykroczenia. Nie musi na pamięć znać taryfikatora punktowego
    i pewnie dopiero w domu porównał z nim mandat i mu wyszło że
    policjant źle wpisał...

    > a to ze mu poprawili z 4 na 2 to tylko dobra wola
    > policjanta

    Chyba nie wiesz co piszesz :-).

  • 20. Data: 2010-01-14 08:50:32
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

> [...]
    > W innych nie przyjmuje sie mandatu i tylko taka droga
    > pozostawian nam szeroko otwarte drzwi na instytucje

    Rozumując w Twój sposób można nie przyjąć każdego mandatu
    powołując się na fakt, że nie znasz taryfikatora i nie
    jesteś pewny czy policjant nie chce Cię oszukać na punktach
    ;-). A tak poważnie to podpisując mandat przyznajesz się do
    wykroczenia, natomiast wcale nie musisz znać wartości
    punktowej tegoż... Co jak co, ale taryf. punkt. jest ściśle
    określony, bez żadnych widełek, więc nie widzę mozliwości
    wpisania czegoś innego niż wynika to z wykroczenia. Jeśli
    glina wpisał źle to raczej świadczy o jego ignorancji i
    niewiedzy...