  • 1. Data: 2010-01-13 13:08:51
    Temat: Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
    Od: zsedc <n...@g...com>

    Witam

    Jechałem równo 90kmh (według radaru) na 70tce, no i złapali nas na
    suszarkę.
    Dostałem 100zł i 4 punkty. Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

    Dzięki
    Paweł

  • 2. Data: 2010-01-13 13:20:21
    Temat: Re: Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    zsedc w
    qm.googlegroups.com>:

    > Jechałem równo 90kmh (według radaru) na 70tce, no i złapali nas na
    > suszarkę.
    > Dostałem 100zł i 4 punkty. Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

    Masz gdzieś napisane, że 4 punkty?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-01-13 13:28:38
    Od: zsedc <n...@g...com>

    no tak, mam napisane na mandacie, że 4p - wyraźnie:)

  • 4. Data: 2010-01-13 13:34:16
    Od: zsedc <n...@g...com>

    tak wygląda mój mandat: http://img46.imageshack.us/img46/7300/mandat.jpg

  • 5. Data: 2010-01-13 13:37:03
    Od: zsedc <n...@g...com>

    haha, i oprócz punktów jest zła data, powinna być wigilia 24
    grudnia :P

  • 6. Data: 2010-01-13 14:08:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 04:08:51 -0800 (PST), zsedc napisał(a):

    > Jechałem równo 90kmh (według radaru) na 70tce, no i złapali nas na
    > suszarkę.
    > Dostałem 100zł i 4 punkty. Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

    Tak, mandat jest sprzeczny, za przekroczenie prędkości o 20 km/h jest
    50-100 zł (tu 100 jest uzasadnione, jesteś w górnej granicy) i 2 punkty
    karne, no chyba że się coś zmieniło.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-01-13 14:19:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    zsedc wrote:

    > Jechałem równo 90kmh (według radaru) na 70tce, no i złapali nas na
    > suszarkę.
    > Dostałem 100zł i 4 punkty. Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

    Trafiłeś na miśka który nie odróżnia 20 od 21. Powinny być 2 punkty.
    Spróbuj odwołać się od tego mandatu, powinno się udać.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-01-13 14:42:27
    Od: zsedc <n...@g...com>

    Niemożliwe....
    Zadzwoniłem do komendy policji, osoba która odebrała telefon
    powiedziała, że widocznie "policjant był zakochany".
    Podałem numer mandatu, dane itp,
    Za godzinę oddzwonili, że poprawili i że mam już 2 punkty, a nie 4 :)

  • 9. Data: 2010-01-13 14:44:19
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Trafiłeś na miśka który nie odróżnia 20 od 21.

    To pewnie przedstawiciel sporej grupy ludzi, którzy uważają
    że rok 2000 to już 21 wiek ;-)).

    > Powinny być 2 punkty.
    > Spróbuj odwołać się od tego mandatu, powinno się udać.

    MZ spokojnie mu się uda.

  • 10. Data: 2010-01-13 17:12:46
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    zsedc pisze: