  • Data: 2011-11-19 16:01:49
    Temat: Re: Ile płacą w Microsofcie i Google w Polsce?
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > 'towarzystwo' to wogole ciekawy temat, czy ktos moglby
    > powiedziec jak wyglada znane mu towarzystwo programistow
    > lub ludzi z tej roboty?

    o fajną paczkę chyba trudniej niż o w miare dobrą
    pensję, fajną paczkę mam na mysli ziomkow zdolnych
    do odrealnionych włóczęg w gwieździste noce etc,
    (i inne tego typu aktywnosci typu rzucanie dymiącym
    chlebem z czwartego pietra - czy inne typu 'sylwester
    kazdego dnia' - ach szczesliwe czasy)
    chwaląc się znane mi są sytuacje gdy wracając po
    dniu do pokoju gdzie siedzą nudzacy sie troche znajomi
    slyszalem np od kolezanek ze oczekiwanie na moj
    powrot zaczelo sie jak cowieczor juz kilkadziesiat
    minut temu itd (calkiem to odrebne od tutrjszej 'klasy'
    niektorych tutrjszych oglupiajacych osłow)
    Nudzę sie i znalazl bym chetnie taką paczkę ale to
    dosyc trudne ( a tak to tylko praca, 'uzeranie' sie z
    glabami, przyduszenie i bolenie kosci)