  • Data: 2011-11-19 10:40:53
    Temat: Re: Ile płacš w Microsofcie i Google w Polsce?
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/11/2011 14:59, A.L. wrote:

    > Doceniam Panske amerykansie dowiadczenia. Jak wynika z Panskiego CV,
    > spoedzil Pan tam wiele lat i pracowal dla wielu korporacji. Poprosze
    > jeszcze o jakies rewelacje. Mzoe sie okazac ze ja spedzilem ostatnie
    > 25 lat w gorszej Ameryce niz Pan.

    to może opowiedż jak wyglądają negocjacje o wysokość wynagordzenia,
    najpierw przez headhuntera a potem bezpośrednio z przyszłym pracodawcą?
    Bo coś mi się wydaje, że wysokość obecnego wynagrodzenia jest jednak
    wspominana. Oraz że agent ma zwykle bardzo dobre pojęcie ile należy
    zasugerować firmie, żeby zająć stanowisko.

    To prawda że zarobki są tabu jeszcze większym niż polityka, życie
    seksualne czy religia (a w Anglii sport), ale od wszystkiego są
    specjaliści z których usług się jednak, czasami, korzysta - np. przy
    zmienianiu pracy.

    B.