  • 31. Data: 2010-09-14 11:57:52
    Temat: Re: Ile pkt. za takie wykroczenie?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 14 Sep 2010 11:36:12 +0200, Icek napisał(a):

    > moga olac katalog oplat. Nic ich nie zmusza aby dac Ci mandat. Moze dac
    > pouczenie

    Może też od razu wysłać sprawę do sądu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 32. Data: 2010-09-14 12:01:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > ja też, szczególnie jak widzę, pędzących lewym pasem i z tego lewego
    > pasa jadących na wprost mimo, iż to jest lewoskręt.

    Ale jaki to ma związek z tym o czym piszę? Piszę o sytuacji, gdy są dwa
    pasy z czego jeden się kończy, a ludzie zamiast ustawić się na obu to
    stają na jednym, tym, który się nie kończy, a drugi zostawiają wolny.
    Skoro mają na to czas to mi to nie przeszkadza, ja korzystam z obu.

    Nigdy nie jeżdżę z pasa do skrętu prosto itp. ani też nie wpuszczam
    takich buraków.

    --
    ignorance is bliss

  • 33. Data: 2010-09-14 12:07:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 14 Sep 2010 09:56:47 +0200, BaX napisał(a):

    > Sytuacja jest następująca, jadą trzy samochody, jeden za drugim, samochód
    > drugi /w środku/ sygnalizuje zamiar wyprzedzenia tego przed sobą i zaczyna
    > manewr /w tym miejscu można/ , w tym momencie samochód trzeci /ostatni/
    > zaczyna manewr wyprzedzania tych dwóch przed soba. Miejsca jest na tyle, że
    > się mieszczą, z tym że ten trzeci musi pojechać już po wydzielonej ścieżce
    > rowerowej. Ile coś takiego może kosztować w pkt i PLN?

    C-13 to 100 zł.
    Wyprzedzanie z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 250 zł.

    Punkty - 5 za wyprzedzanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2010-09-14 12:08:17
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 12:01, to pisze:
    > Nigdy nie jeżdżę z pasa do skrętu prosto itp. ani też nie wpuszczam
    > takich buraków.

    to dobrze, ale pojedz kiedyś drogą z łodzi do zgierza to zobaczysz jak
    to tam wygląda. Obce tablice potrafią czekać, okoliczni jakoś walą
    przepisy i jadą na wprost. Kierowcy tirów nauczeni, że tam tak jest
    blokują lewy pas, i wtedy faktycznie idzie sporo szybciej. Tam się suwak
    nie sprawdza, bo nikt o nim nie słyszał :/ Mało tego jak nie dojedziesz
    do końca i włączysz kierunek,że chcesz zjechać na prawy pas to niektóre
    buraki potrafią trąbić i mrugać światłami.

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2010-09-14 12:12:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

> [...]
    > do końca i włączysz kierunek,że chcesz zjechać na prawy pas to niektóre
    > buraki potrafią trąbić i mrugać światłami.

    Przecież to była taka figura retoryczna, oczywiście że ogólnie byłoby
    lepiej, gdyby wszyscy nauczyli się jeździć na zamek.

    --
    ignorance is bliss

  • 36. Data: 2010-09-14 12:20:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > ja chciałbym żyć w kraju gdzie wszyscy się szanują i przestrzegają
    > prawa. Jeśli nic się sami nie zmienia to staram się coś zmienić sam.
    > Przecież nie robiąc nic nie można wymagać poprawy.

    Ludzie olewają znaki bo połowa jest ustawiona bez sensu, a służby zamiast
    dbać o bezpieczeństwo dbają głównie o własny portfel. Jeśli przepisy będą
    dla ludzi a nie przeciwko nim to i będą przestrzegane (oczywiście nie
    stanie się to od razu). Jakieś rajdy z kamerką to droga donikąd.

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2010-09-14 12:29:41
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 12:20, to pisze:
    > Ludzie olewają znaki bo połowa jest ustawiona bez sensu

    to nie jest argumentacja i usprawiedliwienie ich olewania, zawsze można
    zgłosić chęć zmiany, ja tam zrobiłem i po jakiś dwóch latach znak
    zniknął, a było to odwołanie zakazu wyprzedzania mimo iż wcześniej nie
    było zakazu :)

    , a służby zamiast
    > dbać o bezpieczeństwo dbają głównie o własny portfel.

    to dajmy przykład, jeździjmy zgodnie z przepisami to nie będą mieli z
    nas dochodów, przecież to kierowcy sami się proszą o mandaty :)

    > Jeśli przepisy będą
    > dla ludzi a nie przeciwko nim to i będą przestrzegane (oczywiście nie
    > stanie się to od razu).

    ludzie w tym kraju wychodzą z założenia, że przepisy są po to aby je
    łamać, więc czy będą mniej lub bardziej sensowne nic to nie zmieni i nie
    nam oceniać ich sensowność (poza kilkoma przypadkami)

    > Jakieś rajdy z kamerką to droga donikąd.

    mam inne zdanie, chociaż nudzi mnie to strasznie i zajmuje czas cóż
    zrobić, takie życie. Dla mnie to tak jakby patrzeć jak ktoś kogoś tłucze
    i nie stanąć w obronie pokrzywdzonego.

    --
    krzysiek82

  • 38. Data: 2010-09-14 12:46:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Może też od razu wysłać sprawę do sądu.

    tez

    Icek

  • 39. Data: 2010-09-14 12:53:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w
    > begin J.F.
    > Wystarczy jechać dwupasmówką przy dużym ruchu. :>

    Albo i przy srednim ruchu po miescie.
    Kto jest slabiurkim piratem i jedzie np 60/50 temu wyprzedzenie
    zajmuje kilka sekund, w miedzyczasie moze sie jakies przejscie
    trafic.
    Kto da mocniej w palnik zakonczy wyprzedzanie na dlugo przed
    przejsciem.

    Wyprzedzanie na przejsciu 9 pkt, przekroczenie o 29 to 6 pkt (?)
    wybieraj sam :-)

    J.

  • 40. Data: 2010-09-14 15:08:44
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "krzysiek82" wrote:
    > czy warszawa czy nie debili jest pełno :) dzisiaj zostałem wyprzedzony na przejściu
    dla
    > pieszych oczywiście, materiał dowodowy został zebrany i pani która dopuściła się
    > wykroczenia zapłaci za to.

    Chuck Norris byłby z Ciebie dumny.

    Pozdrawiam
    .Peeter