  • Data: 2009-05-20 15:02:26
    Temat: Re: Ile % obcišzenia idzie na...
    Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. pisze:

    > A na studiach nei uczyli?... Pzrerazenie mnie ogarnia ze inzynier
    > projektujacy cos tam przemyslowego szuka odpowiedzi na usenecie.
    >
    > To tak jakby chirurg przed operacja studiowal Mala Encyklopedie
    > Zdrowia...
    >
    > A.L.
    >
    > P.S. No, chyba ze to student,...

    Nie wiem jak to zrozumiałeś, ale rozwiązanie inżynierskie (czyli nie
    akademickie, dokładne),a szukam dokładnego wzoru, albo metody jego
    wyprowadzenia. Potrzebuję na pracę dyplomową. Studiuję zaoczne i na
    polibudzie będę za w weekend, na razie nie mam żadnego źródła, więc się
    pytam tutaj.

    PS. A gdzie można jeszcze się o to spytać, pewno jest kupa forów
    inżynierskich, ale jakie byłoby najwłaściwsze?

    Pozdrawiam, Krzysiek