  • 21. Data: 2013-01-02 09:47:45
    Temat: Re: Ile można jeździć bez klocków z tyłu?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-12-24 22:07, t? pisze:

    > Wydaje mi się, że więcej, metalowa część klocka tak szybko się nie
    > zetrze. W końcu wtedy metal trze o metal.

    Żywotność rozwiązania znacznie wzrośnie po obfitym posmarowaniu tarcz dobrym smarem.

  • 22. Data: 2013-01-02 15:09:24
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Sposobów jest multum. Jeśli idzie o tył, to spokojnie można odciąć
    > resztkę pracującej
    > częśći tarczy (zostawić środek jako dystans pod koła) a między klocki
    > wstawić rozpórkę.
    > Alternatywnie można zaspawać resztkę klocka w zacisku.

    kiedys kupilem auto w ktorym byly zaklepane rurki od tylnych hamulcow :D
    i szczerze to odkrylismy to dopiero na przegladzie okresowym wiele
    miesiecy po zakupie auta. auto hamowalo niezle, a ze to byl stary trup
    to nie wnikalem w jakies odstepstwa od normy (szybko blokowaly sie kola
    na mokrym asfalcie - myslalem ze to wina cienkich opon).

  • 23. Data: 2013-01-03 09:57:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-02 15:09, chwdp pisze:

    > kiedys kupilem auto w ktorym byly zaklepane rurki od tylnych hamulcow :D

    Tu bym raczej stawiał na naprawę nieszczelnego układu...

  • 24. Data: 2013-01-03 11:59:20
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Tu bym raczej stawiał na naprawę nieszczelnego układu...

    z dwoch stron ? prawdopodobne, choc malo :)

  • 25. Data: 2013-01-03 15:57:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 11:59:20 +0100, chwdp napisał(a):

    > z dwoch stron ?

    Żeby równo było i nie ściągało.
    Safety first :-)

  • 26. Data: 2013-01-03 16:11:41
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2012-12-24 19:04, t? pisze:
    > A konkretnie bez samych okładzin, które się wysrały, powiedzmy reszta

    Okładziny Ci się wysrały na tarcze??? Sławek, dobrze się czujesz??

    Pozdr.

  • 27. Data: 2013-01-03 16:27:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-03 11:59, chwdp pisze:

    > z dwoch stron ? prawdopodobne, choc malo :)

    Druga strona po to, żeby nie ściągało... profesjonaliści.

  • 28. Data: 2013-01-03 17:45:51
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Druga strona po to, żeby nie ściągało... profesjonaliści.

    nie sciaga jesli jedno tylne kolo nie hamuje. takie doswiadczenia tez
    przerabialem :)
    tam chodzilo o brak okladzin po prostu a auto bylo dosc nietypowe i nie
    bylo gdzie kupic. sprzedawal handlarz, to troche wyjasnia.