  • 1. Data: 2012-12-24 19:04:03
    Temat: Ile można jeździć bez klocków z tyłu?
    Od: tÎż

    A konkretnie bez samych okładzin, które się wysrały, powiedzmy reszta
    klocków i tarcze są na miejscu. Ile można przejechać, aż klocki wypadną
    lub tarcze się rozpadną? ;)

    Pytam z czystej naukowej ciekawości. :D

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2012-12-24 19:13:51
    Temat: Re: Ile można jeździć bez klocków z tyłu?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-24 19:04, t? pisze:
    > A konkretnie bez samych okładzin, które się wysrały, powiedzmy reszta
    > klocków i tarcze są na miejscu. Ile można przejechać, aż klocki wypadną
    > lub tarcze się rozpadną? ;)
    >
    > Pytam z czystej naukowej ciekawości. :D

    W górach około 392km, normalnie około 713km. ;)

    Lewis

  • 3. Data: 2012-12-24 20:53:37
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.12.2012 19:13, Lewis pisze:

    > W górach około 392km, normalnie około 713km. ;)

    Przecież to zależy od modelu auta. W ibizie 1988 wybierając się nad
    morze, sprawdzałem klocki - były spoko. zajechałem tam (start na
    śląsku), na miejscu parę setek i wracając zgubiłem klocek w
    Częstochowie. czyli masz jakieś 2 tyś pomiędzy można jeszcze jeździć, a
    niema klocka. Tyle że ich jakość, jako modelu była mocno przeterminowana
    (reno12/dacia) i jakość wykonania - no name.

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-12-24 21:35:34
    Od: KrzysztofOlszowka <k...@w...pl>

    Wg najnowszych danych, w górach w stronę wzniosu podobno można 426,17km,
    a normalnie około 732,51km ;)

    Szerokiej drogi

  • 5. Data: 2012-12-24 22:07:39
    Od: tÎż

    Lewis wrote:

    > W górach około 392km, normalnie około 713km. ;)

    Wydaje mi się, że więcej, metalowa część klocka tak szybko się nie
    zetrze. W końcu wtedy metal trze o metal. Kiedyś nieświadomie chyba z
    1000 przejeździłem, bo auto hamowało normalnie, w środku nic nie było
    słychać, dopiero ktoś mi w końcu powiedział, ze coś strasznie piszczy na
    zewnątrz przy hamowaniu. Po oględzinach okładzin faktycznie już nie było,
    ale nic się nie zamierzało rozpaść.

    Ale ciekawi mnie jaki jest statystyczny deadline. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-12-24 22:09:02
    Od: tÎż

    ToMasz wrote:

    > wracając zgubiłem klocek w Częstochowie.

    Wypadł Ci?

    > czyli masz jakieś 2 tyś
    > pomiędzy można jeszcze jeździć, a niema klocka. Tyle że ich jakość, jako
    > modelu była mocno przeterminowana (reno12/dacia) i jakość wykonania - no
    > name.

    Mnie interesuje przebieg pomiędzy tym, gdy NIE MA już okładzin, a tym,
    gdy hamulec się rozleci. No chyba, ze dla Ciebie "spoko klocki" to takie
    bez okładzin. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2012-12-24 22:10:46
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >A konkretnie bez samych okładzin, które się wysrały, powiedzmy reszta
    > klocków i tarcze są na miejscu. Ile można przejechać, aż klocki wypadną
    > lub tarcze się rozpadną? ;)

    Ty takich rzeczy nie wiesz a o rowerach sie wypowiadasz, ech trololololo...

    sz.

  • 8. Data: 2012-12-24 22:10:58
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    t? wrote:

    > A konkretnie bez samych okładzin, które się wysrały, powiedzmy reszta
    > klocków i tarcze są na miejscu. Ile można przejechać, aż klocki
    > wypadną lub tarcze się rozpadną? ;)
    >
    > Pytam z czystej naukowej ciekawości. :D

    Ale w Polonezie?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2012-12-25 12:22:23
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości

    > Ale w Polonezie?

    w polonezie trucku royu z tylu sa bebny, dawniej w polonezach byly tarcze
    ale wtedy nie bylo trucka roya :D

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2012-12-25 18:06:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 24 Dec 2012 18:04:03 GMT, tÎż napisał(a):
    > A konkretnie bez samych okładzin, które się wysrały, powiedzmy reszta
    > klocków i tarcze są na miejscu. Ile można przejechać, aż klocki wypadną
    > lub tarcze się rozpadną? ;)
    > Pytam z czystej naukowej ciekawości. :D

    Zalezy od samochodu. W kadecie dlugo.
    No i wrazliwosci osobistej.