  • Data: 2012-05-03 22:38:13
    Temat: Re: Ile można by wziąć za notebooka?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.05.2012 14:04, Ewelina pisze:
    > Już rozumiem. Mój znajomy wylicytowałby te 5 tys. zł
    > tuż przed końcem licytacji.

    Źle.

    Użyłem skrótu myślowego. Twój znajomy nie wylicytowałby 5tys zł, tylko
    określiłby 5tys zł jako najwyższą cenę którą gotów byłby zapłacić za
    laptopa.

    Kupujący widzieliby cenę podbijaną o jakieś małe kwoty.

    Innymi słowy, cena widoczna w allegro jest to cena podana przez drugiego
    licytującego (patrząc malejąco wg podanej ceny maksymalnej) + kwota
    przebicia, o ile w/w cena + kwota przebicia nie jest większa od kwoty
    zaproponowanej przez pierwszego licytującego (patrząc j/w)

    p. m.