  • 131. Data: 2011-11-26 10:45:10
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-11-24 11:22, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(
    >
    > Dysiek

    500-700zł, LPG.

    --
    kamil d

  • 132. Data: 2011-11-26 10:59:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-26 06:38:45 +0000, "Lukasz"
    <l...@b...net.pl> said:

    > aha, nie doliczam utraty wartości, bo niby jak mam to policzyć

    Nie przejmuj się, nikt normalny tego nie liczy, a jeśli już, to nie w
    ten sposób.

    --
    Bydlę

  • 133. Data: 2011-11-26 11:30:01
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 09:48:45 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ależ nie przepraszaj. Po prostu używaj pojęć "cyfra", "liczba",
    > "ilość" zgodnie z ich przeznaczeniem.

    Dopisz mu jeszcze, żeby wydłubał apostrof z klawiatury, bo będzie marudził,
    że się go czepiam, a znów się tym klawiszem bawił bez sensu :)

    AK

  • 134. Data: 2011-11-26 14:41:54
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/26/2011 11:30 AM, Andrzej Kubiak wrote:

    > Dopisz mu jeszcze, żeby wydłubał apostrof z klawiatury, bo będzie marudził,
    > że się go czepiam, a znów się tym klawiszem bawił bez sensu :)
    >
    > AK

    A co wy się tak czepiacie tego apostrofu?

  • 135. Data: 2011-11-26 15:35:24
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Czyli latwo policzyc - cena zakupu przez 7 lat/320 kkm.

    no właśnie, ile przejeżdżę nie wiem, jak będzie większy zapas gotówki to
    kupię coś nowego, jak się wq.. że się co chwilę psuje to też

    > A tak naprawde to pewnie przez 5 lat / 220kkm, bo nie wiem czy 400kkm
    > przekroczysz.

    chcę być pionierem w tej dziedzinie :) bo uważam że ten silnik do 500kkm
    dobije spokojnie (sądzę że nawet więcej) - IMO pomijając pecha bo wadliwe
    egzemplarze zawsze się trafiają, wcześniej sypią się tylko te z kręconym
    licznikiem

    Łukasz

  • 136. Data: 2011-11-26 15:41:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 15:35:24 +0100, Lukasz napisał(a):

    > no właśnie, ile przejeżdżę nie wiem, jak będzie większy zapas gotówki to
    > kupię coś nowego, jak się wq.. że się co chwilę psuje to też

    czyli moze byc wiecej :-)

    > chcę być pionierem w tej dziedzinie :) bo uważam że ten silnik do 500kkm
    > dobije spokojnie (sądzę że nawet więcej) - IMO pomijając pecha bo wadliwe

    Samochod to nie tylko silnik. Amortyzacja spadnie, naprawy wzrosna, na
    jedno wyjdzie :-)

    J.

  • 137. Data: 2011-11-26 18:55:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-25 23:44, to pisze:
    > Artur Maśląg
    (...)

    > To stwierdzenie od początku do końca dotyczy całej populacji (oczywiście
    > jakieś nieliczne wyjątki zawsze się znajdą).

    Nieprawda - gdyby tak było, to byś bez problemu podał źródło, które by
    potwierdzało Twoją tezę.

    > Poza tym jest to oczywistość dla każdego, kto ma jakieś pojęcie w temacie,

    To fakt, ale najpierw trzeba mieć to "jakieś" pojęcie w temacie.

    > więc nie wymaga podawania
    > bibliografii, a jak ktoś tego pojęcia nie ma, to niech się podszkoli we
    > własnym zakresie, bo -- jak mówiłem -- googlować za kogoś mi się nie chce.

    Zostań może przy swoim doktoracie z owijania opon wężem ogrodowym
    i udowadnianiu, że rowerzysta jechał po linii dzielącej pasy,
    ponieważ niby obrysem zajmował dwa pasy na raz.

  • 138. Data: 2011-11-26 19:14:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 14:41:54 +0100, m...@i...pl napisał(a):

    > A co wy się tak czepiacie tego apostrofu?

    Bo powinno się go używać znacznie rzadziej, niż Ty to czynisz :)

    AK

  • 139. Data: 2011-11-26 20:23:11
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/26/2011 07:14 PM, Andrzej Kubiak wrote:

    > Bo powinno się go używać znacznie rzadziej, niż Ty to czynisz :)
    >
    > AK

    Dołożę wszelkich starań, aby go nie używać.

  • 140. Data: 2011-11-26 20:27:40
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Samochod to nie tylko silnik. Amortyzacja spadnie, naprawy wzrosna, na
    > jedno wyjdzie :-)
    > J.

    no właśnie nie bardzo mam świadomość co może wzrosnąć, do tej pory jeździłem
    samochodami 10-letnimi, na liczniku miały ok 200kkm przy kupnie, realnie IMO
    400.000 - 1mln km (ten milion to T4 bo widziałem taką samą z przebiegiem
    690000km i była w dużo lepszym stanie ;)
    Wydatki są cały czas i nie boli mnie jak muszę o czasu do czasu 2 czy 3
    tysiące włożyć w naprawę - jak na razie w tą skodę tyle nie włożyłem, ale
    zgaduję że zanim dobiję do 300kkm do wymiany będzie koło dwumasowe w tym
    przedziale cenowym. Ale czy z tego powodu warto sprzedawać auto? IMO nie,
    chyba że miałbym tą dwumasę (lub cokolwiek innego w tej cenie) wymieniać co
    60kkm. Wiadomo- w zawieszenie trzeba wkładać w każdym aucie więc jeśli
    silnik+skrzynia nie będą robić za dużo problemów to można jeździć. Miałem
    wcześniej audi z nieszczęsnym 2,5TDI więc wiem że można wkładać dużo w auto,
    ale wszyscy też narzekali na zawieszenie w tym aucie (że drogie w
    utrzymaniu) - ja tego nie odczułem (może po prostu było w normie jak na inne
    naprawy tego auta ;) a na pewno jakbym mógł mieć takie zawieszenie w aucie
    które teraz mam- to bym za nie chętnie dopłacił.
    Jak się jeździ to trzeba płacić, ale nie sądzę że z wiekiem te wydatki są
    większe, raczej po prostu stają się nieadekwatne do wartości samochodu-
    dlatego też sprzedałem golfa III - jak ktoś naprawia we własnym zakresie to
    się opłaca, ja nie mam na to czasu i nie mogłem znieść tego że wkładam w
    auto więcej niż jest warte (i kupiłem w zamian Subaru Imprezę GT MY96 co bym
    miał dalej w co wkładać ;P)

    Łukasz