  • 101. Data: 2011-11-25 09:32:51
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-24 22:56, LEPEK pisze:

    > Ciągłe porównywanie się do innych doprowadza do bardzo niezdrowych sytuacji,
    frustracji i nie prowadzi do rozwoju.

    Owszem

    > Owszem - znam takich, którzy widząc bogatszego od siebie cały czas kombinują, co
    też oni zrobili, że mają to, co mają, a "ja" nie. I tacy zawsze zazdroszczą
    bogatszym :/

    Tacy co nic tylko stale zazdroszczą i życie temu podporządkują to chory margines,
    podobnie jak abnegaci kompletnie lekceważący swój status materialny.

    Ale gros przeciętniaków patrzy wokół i ocenia się jednak na tle innych, choćby nawet
    nie było to dla nich akurat kluczowe, i od czasu do czasu jednak trochę zazdrości,
    a przynajmniej dba o to, żeby nie znaleźć się w miejscu, które lokalnie ma status
    "materialnego dna".

  • 102. Data: 2011-11-25 10:21:22
    Od: "pablo eldiablo" <j...@W...gazeta.pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Paszoł won na pl.soc.amisze! TROLLU TY!!!!!!11111Jeden....

    Spokojnie, koniec listopada juz - za chwile chlapa sie zacznie, zimno, mokro,
    szaro i jeszcze wilki jakies... i przejdzie mu :-) Zacznie sie usmiechac
    tankujac do pelna :-)

  • 103. Data: 2011-11-25 11:01:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-25 07:19, Lukasz pisze:

    > myślałem że więcej km robisz :)

    A widzisz ... myślisz, a nie wymyślisz.
    W zależności od stylu jazdy na baku mogę zrobić albo 800 km przy
    ciśnięciu gazu, aż powyżej 1300 przy oszczędnej jeździe ;)

    > ja nie mam pojęcia ale wydaje mi się że ponad 1500pln
    > miesięcznie i stanowi to jakieś -10% dochodu (minus bo zarabiam
    > na dojazdach :)

    To strasznie wpier*ala zarobki ci to paliwo ;) ... jak widzisz,
    ja zarabiam tyle, że nawet nie stanowi to promila moich dochodów ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 104. Data: 2011-11-25 11:19:47
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Dysiek wrote:

    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(

    Obecnie ok. 270 zł. Jedno tankowanie w miesiącu i starczy. Jeżeli
    schodzi za szybko, to wtedy auto idzie w odstawkę i wyjeżdża tylko
    wtedy, kiedy realnie jest taka potrzeba - jazda z dzieckiem, coś trzeba
    przewieźć, jazda w co najmniej 2 osoby i/lub do miejsca, gdzie dotarcie
    w inny sposób jest trudne lub niemożliwe.

  • 105. Data: 2011-11-25 11:22:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Friday, November 25, 2011, 11:01:13 AM, you wrote:

    > A widzisz ... myślisz, a nie wymyślisz.
    > W zależności od stylu jazdy na baku mogę zrobić albo 800 km przy
    > ciśnięciu gazu, aż powyżej 1300 przy oszczędnej jeździe ;)

    Kapelusznik w dieslu ;P

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 106. Data: 2011-11-25 11:26:19
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > To strasznie wpier*ala zarobki ci to paliwo ;) ... jak
    > widzisz, ja zarabiam tyle, że nawet nie stanowi to promila
    > moich dochodów ;)

    Kurde, czuję się zaszczycony że mogę pogadać w necie z
    faciem, który zarabia dużo ponad 1.000.000 miesięcznie.
    Pogratulować ;-). Jeśli 1200 PLN nie stanowi nawet promila
    Twoich dochodów to zastanawiam się czemu nie kupiłeś sobie
    jeszcze wyspy w tropikach, tylko męczysz się w tym
    śmiesznym, mlekiem i miodem płynącym kraiku zwanym III RP
    ;-).

  • 107. Data: 2011-11-25 12:25:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-25 11:26, Robert_J pisze:

> [...]
    > nie kupiłeś sobie jeszcze wyspy w tropikach, tylko męczysz się w tym
    > śmiesznym, mlekiem i miodem płynącym kraiku zwanym III RP ;-).

    Logika drogi Watsonie. PRzeca napisał, że to ile wyda, stanowi 0,00%
    _jego_ dochodów. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 108. Data: 2011-11-25 14:39:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Potrzebujesz potwierdzenia tezy, że przede wszystkim oceniamy swój status
    > materialny w relacji do otoczenia?

    Ja? Zdaje się, że pytałem o uzasadnienie stwierdzenia:
    "większość osób chce mieć po prostu więcej niż wszyscy wokół".
    To zasadnicza różnica.

  • 109. Data: 2011-11-25 14:40:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-24 21:47, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > A ja Tobie po stokroć jeśli w swoim wieku nadal uważasz, że ludzie mówią
    > to co myślą.

    Znów próbujesz włożyć w moje usta słowa i teorie, które nigdy z nich
    nie padły.

  • 110. Data: 2011-11-25 15:44:42

    Thu, 24 Nov 2011 16:37:18 +0100, w <jalobf$pr1$1@inews.gazeta.pl>, Arek
    <a...@a...pl> napisał(-a):

    > Przy okazji dupa lżejsza, samopoczucie lepsze, parę książek więcej
    > przeczytanych itp.

    A radio samochodowe nie potrafi odczytać audiobooków, działa tylko muzyka? ;)