  • 111. Data: 2011-11-25 15:53:56
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Nov 2011 11:22:54 +0100, w <jal5u3$2f$1@inews.gazeta.pl>, "Dysiek"
    <b...@b...pl> napisał(-a):

    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(

    Wyszło mi średnia przez ponad 3,5 roku - 200zł/m-c.
    A na kilometr przebiegu - 34gr. A z opłatami, ale bez utraty wartości = 56gr,
    razem z utratą = 95gr.

  • 112. Data: 2011-11-25 15:56:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 24 Nov 2011 18:20:12 +0100, w <o...@l...harvard.local>,
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(-a):

    > Koszt ogólny na 1 km: [?] 0,95 zł

    Z utratą wartości?
    Kiedyś sobie liczyłem i zawsze wychodził kompletny koszt właśnie w okolicał
    1zł/1km.

  • 113. Data: 2011-11-25 17:30:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > To nic nowego. Niestety pozostajesz gołosłowny w uzasadnieniu swych
    > "teorii".

    Nie słyszałem o obowiązku okraszania każdego oczywistego stwierdzenia
    bibliografią. A to stwierdzenie jest oczywistością. Skoro dla Ciebie nie,
    to się doucz i tyle.

    > Zdaje się, że ten szlauch ogrodowy Ci się kończy...

    Twój też, tyle, że w dziwnym miejscu...

  • 114. Data: 2011-11-25 17:31:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Ja? Zdaje się, że pytałem o uzasadnienie stwierdzenia: "większość osób
    > chce mieć po prostu więcej niż wszyscy wokół". To zasadnicza różnica.

    Nędzny trolling. :>

  • 115. Data: 2011-11-25 17:32:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Znów próbujesz włożyć w moje usta słowa i teorie, które nigdy z nich nie
    > padły.

    Rozumiesz znaczenie wyrazu "jeśli"?

  • 116. Data: 2011-11-25 17:36:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wielkie mecyje
    > Jak ktoś jedzie 100 km dziennie to miesięcznie wychodzi 2500 czyli 30000
    > rocznie
    > Czyli około 3000 l benzyny czyli około 15000 zł. Za ile kupił auto? Za 100
    > tys.?
    > Podstaw dokładne liczby to ci wyjdzie dokładniej

    ja wydaje 500-600 a auto mam za 10tys, rocznie przejeżdzam ~25tys
    Czy też wyżej sram niż dupe mam?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 117. Data: 2011-11-25 18:41:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 25-11-2011 o 15:56:26 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Thu, 24 Nov 2011 18:20:12 +0100, w
    > <o...@l...harvard.local>,

    > Z utratą wartości?
    > Kiedyś sobie liczyłem i zawsze wychodził kompletny koszt właśnie w
    > okolicał
    > 1zł/1km.

    Tak. Koszt paliwa w moim przypadku to "tylko" 0,39 zł - tak więc
    statystyki na podstawie "ile wydajecie na paliwo w miesiącu" są delikatnie
    mówiąć "od czapy".

    Pzdr
    TG

  • 118. Data: 2011-11-25 18:41:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-25 11:25:20 +0000, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> said:

    > Logika drogi Watsonie. PRzeca napisał, że to ile wyda, stanowi 0,00%
    > _jego_ dochodów. :P

    A jeśliby nawet tego nie było, to musiałby być idiotą, by rzucać TAKĄ
    fuchę w RP...
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 119. Data: 2011-11-25 19:46:07
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > A widzisz ... myślisz, a nie wymyślisz.
    > W zależności od stylu jazdy na baku mogę zrobić albo 800 km przy ciśnięciu
    > gazu, aż powyżej 1300 przy oszczędnej jeździe ;)

    no fakt, mi zawsze pali tyle samo - na baku robię 700km, no chyba że jestem
    bardzo zmęczony, wtedy schodzę z 8 do 6l/100km

    > To strasznie wpier*ala zarobki ci to paliwo ;)

    nie no właśnie zarabiam na kilometrówce, jeszcze do 0,84zl netto/km razem z
    amortyzacją dieslem nie dochodzę, choć daleko to też już nie jest...

    Łukasz

  • 120. Data: 2011-11-25 20:18:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-25 17:31, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Nędzny trolling. :>

    Wiem, ze próbujesz wybrnąć z tego co napisałeś, ale to jak zwykle.