  • 91. Data: 2011-11-24 23:20:55
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-24 20:36, Maciek pisze:

    > Masakra.
    >
    > Ale mam rozwiazanie - mozesz co tydzien-dwa kupowac na Allegro jakiegos
    > totalnego grata z zatankowanym zbiornikiem i waznym OC. Przy odrobinie
    > szczescia wydasz mniej, a po miesiacu zezlomujesz i jeszcze dostaniesz
    > stowke od wlasciciela szrotu :)

    Ale mi teraz pasuje. Troche zmarzne, ale nie interesuje mnie skrobanie
    szyb, oleje, i ogolnie cala amortyzacja zwiazana z samochodem. Z 3-4kkm
    miesiecznie zmniejszyly mi sie przebiegi do hmmm... 200? I to
    rekreacyjnie, jak mam ochote sie przejechac. :)

    A, no i jeszcze jedna wielka zaleta transportu zbiorowego - spie 2h
    dluzej :) (po 1h do/z pracy) :)
    --
    venioo
    GG:198909

  • 92. Data: 2011-11-24 23:27:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-24 11:51, Dysiek pisze:

    > Zastanawia mnie jaki to moze byc % domowego budzetu biorac pod uwage, ze
    > ponoc 60% Polakow zarabia ponizej sredniej.

    Ja jakieś 1200 PLN miesięcznie, i stanowi to 0,00 % mojego budżetu.

    Zajebiste badanie rynku.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 93. Data: 2011-11-25 01:05:09
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Dysiek

    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo?

    Cztery gile!!!

  • 94. Data: 2011-11-25 04:43:32
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Dysiek <b...@b...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(
    >
    > Dysiek

    chyba coś koło 1100pln - LPG :)

  • 95. Data: 2011-11-25 06:41:19
    Od: krzysiek <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 11:22:54 +0100, Dysiek napisał(a):

    > Witam
    >
    > Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl
    > :-(
    >
    > Dysiek

    od 1. stycznia dokładnie 2539zł czyli wychodzi średnio 230zł miesięcznie.
    Jakiś czas temu przesiadłem się na rower jeśli chodzi o dojeżdzanie do
    pracy, zakup chyba już się zwrócił.

    --
    krzysiek

  • 96. Data: 2011-11-25 07:19:48
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Ja jakieś 1200 PLN miesięcznie, i stanowi to 0,00 % mojego budżetu.
    > Zajebiste badanie rynku.

    myślałem że więcej km robisz :)
    ja nie mam pojęcia ale wydaje mi się że ponad 1500pln miesięcznie i stanowi
    to jakieś -10% dochodu (minus bo zarabiam na dojazdach :)

    Łukasz

  • 97. Data: 2011-11-25 07:53:11
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 15:44:36 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
    > Potrafiłbyś świadomie zrezygnować z tej pozycji? :>

    A gdzieżby ;)
    Ale te cyferki i ich ilość dają do myśleniua jak się je skumuluje w jednym
    miejscu.

    PS. Teraz (od kilku dni dosłownie) uskuteczniam (na trasie praca-dom-praca)
    z różnych powodów zbiorkom. I już mam dość.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 98. Data: 2011-11-25 08:51:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-24, Hants <hants@CUT_ITvp.pl> wrote:

    > Jakies 41 tysiecy od czerwca 2008.
    >
    > Woow. :-( Kupa szmalu...

    Z czego połowa na nasz wspaniały rząd :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 99. Data: 2011-11-25 09:09:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-24 20:37, Artur Maśląg pisze:
    > LOL - mechanizm zdaje się jest powszechnie znanym, ale nie chodziło
    > o definicję/genezę, tylko udowodnienie podkreślonej tezy.

    Potrzebujesz potwierdzenia tezy, że przede wszystkim oceniamy swój status
    materialny w relacji do otoczenia? Czy tego nie widać, jak swiat długi i szeroki
    jak również jak radykalnie zmieniają się te oceny w czasie?

    BTW czy w ogóle mógłbyś zaproponować jakiekolwiek kryteria tego typu, które NIE
    byłyby względne?

    Hmm "Nie umieram z głodu"? Ale nawet tu pojawi się kontrargument: "umieram wolniej
    niż ten z dolnej pryczy"

  • 100. Data: 2011-11-25 09:21:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-24 20:24, LEPEK pisze:
    > W dniu 2011-11-24 16:10, to pisze:
    > ? większość osób chce mieć po prostu więcej niż
    >
    > Nie wiem, w jakim towarzystwie się obracasz, ale ci współczuję.
    > Z moich obserwacji wynika, że większość chciałaby mieć więcej, niż ma obecnie, ale
    "wszystkich wokół" do tego nie miesza.

    Miesza miesza, choć niekoniecznie w sposób jawny czy wręcz świadomy.

    Co to w ogóle znaczy że ktoś ma "dużo" czy "mało"? Jeśli ma posiada więcej niż
    przeciętnie widzi wokół, w swoim środowisku społecznym, to jest zadowolony.
    Jak ma o wiele mniej niż średnia w otoczeniu - jest nieszczęśliwy, czuje się
    pokrzywdzony materialnie, wyalienowany "społecznie wykluczony" itd.
    I nieważne, czy chodzi o liczbę kóz w lepiance, czy sypialni na piętrze.