  • 11. Data: 2014-03-25 14:33:59
    Temat: Re: Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 24.03.2014 21:20, adam pisze:
    > W mojej sie oplaca. Cena seriwsu w zasadzie taka sama jak u
    > niezlaleznych Henkow.

    W zestawieniu z tym:

    > Marka KIA.

    To jest to bzdura. Ceny części x3 a czasami x3 w porównaniu z cenami
    identycznych w sklepie obok. Teraz mam i30 i historia się powtarza.
    Klocki tylne jakieś 400 w ASO i około 120 w sklepie (tzw. pierwszego
    montażu).

    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2014-03-25 14:34:52
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.03.2014 12:51, z...@g...com pisze:

    > To nie marka ale dany serwis.
    > Powszechne są gwarancyjne wymiany części i podzespołów całkiem sprawnych.

    Mi nagle magicznie świece żarowe przestały działać w ASO, nie zapłaciłem
    za nowe i powiedziałem, że mogą iść do sądu jak się im to nie podoba.

    --
    anacron
    aba/

  • 13. Data: 2014-03-25 14:50:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-25 14:34, anacron pisze:

    > Mi nagle magicznie świece żarowe przestały działać w ASO, nie zapłaciłem
    > za nowe i powiedziałem, że mogą iść do sądu jak się im to nie podoba.

    Znaczy co? Podmienili Ci sprawne na zepsute i chcieli wziąć kasę za naprawę?

    --
    MN

  • 14. Data: 2014-03-25 15:02:44
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.03.2014 14:50, Marcin N pisze:

    > Znaczy co? Podmienili Ci sprawne na zepsute i chcieli wziąć kasę za
    > naprawę?

    Tydzień przed wizyta w ASO auto miało okazję odpalać po nocy przy -30
    prawie. I paliło z pół obrotu. Po awarii wtryskiwaczy i ponad
    miesięcznym postoju w ASO nagle zaczęło mieć problemy przy -5. Wymienili
    i powiedzieli, że to nie na gwarancji i że mam zapłacić. Powiedziałem,
    że nie zapłacę, że zabieram auto, a jak mają problem to do sądu z tym
    mogą iść. Chcieli jeszcze rzekomo mi te stare włożyć, skoro nie płacę,
    ale zagroziłem wezwaniem policji w przypadku nie wydania mi natychmiast
    auta i dostałem kluczyki. Póki co nie dostałem żadnego pisemka z sądu,
    ale z chęcią utrę nosa ASO jak spróbują. Frajerów niech szukają gdzie
    indziej.

    --
    anacron
    aba/

  • 15. Data: 2014-03-25 15:16:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-25, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > ale zagroziłem wezwaniem policji w przypadku nie wydania mi natychmiast
    > auta i dostałem kluczyki.

    Taki twardziel potrzebuje pomocy policji?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2014-03-25 15:28:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.03.2014 15:16, AZ pisze:

    > Taki twardziel potrzebuje pomocy policji?

    Skończ z tym trolowaniem. Ani to śmieszne, ani nie wnosi niczego do
    dyskusji. Dziekuję.

    --
    anacron
    aba/

  • 17. Data: 2014-03-25 15:32:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-25 15:28, anacron pisze:

    > Skończ z tym trolowaniem. Ani to śmieszne, ani nie wnosi niczego do
    > dyskusji. Dziekuję.

    Potwierdzam. AZ, przesadzasz.

    --
    MN

  • 18. Data: 2014-03-25 19:51:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Poldek p...@i...pl ...

    > Po pierwsze:
    > - jaki to samochód ktory w pierwszych latach wymaga az takich napraw?

    Np. Renault.

    > - po drugie - akcje serwisowe przez pierwsze dwa lata - to chyba i tak
    > obowiazkowo...

    Nie każda gwarancja trwa dwa lata.

  • 19. Data: 2014-03-25 19:52:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > W zestawieniu z tym:

    > To jest to bzdura. Ceny części x3

    Bo części <> serwis.

  • 20. Data: 2014-03-25 22:52:30
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 24.03.2014 07:58, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Wiadomo, że obowiązkowe przeglądy w okresie gwarancyjnym potrafią
    > niemało kosztować. Czy warto więc w ogóle dbać o gwarancję? Opłaca się to?

    Dlatego kupuje używane auta , bo za cenę gwarancji,serwisu kupię
    porządnego 10 letniego Japończyka.Znajomy kupił 4 lata temu citroena.
    Fakt ma gwarancję , naprawiają mu to co roku ale weź takim pojedź gdzieś
    w trasę jak nie znasz dnia i godziny kiedy padnie elektronika.
    Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się
    holować popsutego japońca...