  • 21. Data: 2014-03-25 23:50:01
    Temat: Re: Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 25 Mar 2014 22:52:30 +0100, tomas <t...@b...pl> wrote:

    >Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się
    >holować popsutego japońca...

    Tak, tak...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2014-03-25 23:54:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.03.2014 22:52, tomas pisze:
    > Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się
    > holować popsutego japońca...

    No popatrz a 323 mojej siostry dwa razy lawetką wracało. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 23. Data: 2014-03-26 00:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Np. Renault.

    Tak, trzymam sie od tej marki z daleka :)

    > Nie każda gwarancja trwa dwa lata.

    To prawda, mozna miec dłuższa. O tym nie pomyslałem.

    Z ciekawości - koncerny w takiej sytuacji umywają rece i wzywaja tylko
    auta: do dwóch lat, lub z przedłuzona gwarancją?

  • 24. Data: 2014-03-26 00:31:23
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-03-25 22:52, tomas wrote:

    > Dlatego kupuje używane auta , bo za cenę gwarancji,serwisu kupię
    > porządnego 10 letniego Japończyka.Znajomy kupił 4 lata temu citroena.
    > Fakt ma gwarancję , naprawiają mu to co roku ale weź takim pojedź gdzieś
    > w trasę jak nie znasz dnia i godziny kiedy padnie elektronika.

    Mam 5-tego Citroena - wszystkie jako nowe (no, dobra - obecnego kupilem
    uzywanego 4rolatka - C-Crosser - ale to dlatego, ze chcialem sprawdzic
    4wd a ten model w PL zostal wycofany ze sprzedazy).
    Nigdy w zadnym Citroenie nie musialem korzystac z serwisu (chodzi o
    awarie) czy nadmiernie korzystac z gwarancji.
    Poprzednik Picasso, przez 7 lat przejezdzil bez mialkniecia - od
    Brukseli po Krym, Od Szwecji po Czarnogore.
    Zadnego problemu - wsiadam i jade i dlatego kolejny tez bedzie Citroen :)

    > Kiedyś rozmawiałem z facetem od lawet i mówił , że nie zdarzyło mu się
    > holować popsutego japońca...

    ale sa nudne i fatalnie wykonane - patrz Toyota.

    i nie wierz laweciarzom :)

  • 25. Data: 2014-03-26 06:38:35
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-03-25 10:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...pl ...

    > Po pierwsze:
    > - jaki to samochód ktory w pierwszych latach wymaga az takich napraw?
    Wszystko od VAG. Yeti w okresie gwarancji czesci za 25000.

  • 26. Data: 2014-03-26 10:44:34
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 26 marca 2014 00:31:23 UTC+1 użytkownik AL napisał:

    > Mam 5-tego Citroena - wszystkie jako nowe (no, dobra - obecnego kupilem
    >
    > uzywanego 4rolatka - C-Crosser - ale to dlatego, ze chcialem sprawdzic
    >
    > 4wd a ten model w PL zostal wycofany ze sprzedazy).

    Bo to nie Citroen, tylko Mitsubishi Outlander... ;P

    pablo

  • 27. Data: 2014-03-26 11:38:51
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 26.03.2014 00:31, AL pisze:

    > Mam 5-tego Citroena - wszystkie jako nowe (no, dobra - obecnego kupilem

    Jaki powód tak częstej zmiany aut?

    > ale sa nudne i fatalnie wykonane - patrz Toyota.

    Nudne i fatalnie wykonane?Przecież to japońce słyną z solidności
    wykonania :)Pewnie masz na myśli starą corollę , ale jakie auto z
    tamtych lat nie było nudne?Wsiądź do 20 letniego citroena tej klasy....
    Citroen słynie z wydumanej stylistyki ale to wszystko kosztem jakości
    części bo na czymś trzeba oszczędzić w produkcji zachowując
    konkurencyjne ceny...Po drugie te hujo... części są niewiarygodnie
    drogie nie wiedząc czemu nie mówiąc już o serwisie.Jedno wam powiem
    nie kupię auta tylko dlatego , że ładnie się prezentuje a citroen taki
    jest.Dla mnie liczy się jakość wykonania zwłaszcza w 10 letnim aucie.

  • 28. Data: 2014-03-26 11:39:46
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 25.03.2014 23:54, anacron pisze:

    > No popatrz a 323 mojej siostry dwa razy lawetką wracało. :)

    A co tam takiego siadło?Nie wymieniła paska rozrządu?

  • 29. Data: 2014-03-26 17:21:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > To prawda, mozna miec dłuższa. O tym nie pomyslałem.
    >
    > Z ciekawości - koncerny w takiej sytuacji umywają rece i wzywaja tylko
    > auta: do dwóch lat, lub z przedłuzona gwarancją?

    Różnie, ale chyba nie zdarzyła mi się akcja po gwarancji, aczkolwiek
    czytałem, że UOKiK wymusił tego typu wymiany kluczowych dla bezpieczeństwa
    części.

  • 30. Data: 2014-03-26 23:25:44
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-03-25 23:00, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tak, trzymam sie od tej marki z daleka :)

    Toyota też. Chociaż druga już nie - tylko jakaś drobnica - a kupiona w
    podobnym czasie.