  • Data: 2009-05-15 07:05:27
    Temat: Re: Ile kosztują rozmowy z karty TP z budek telefonicznych?
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 May 2009 23:15:18 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze dla wszystkich trzech klientow z
    > takich profilem dzwonienia to operatorowi nie bedzie sie oplacalo
    > utrzymywac budek? 8-)
    >
    > Podobno juz sa jakies kraje (Finlandia?) gdzie budek nie ma.
    >
    > MJ

    Pamiętaj, że w ustawie jest zapisany OBOWIĄZEK utrzymywania iluś tam budek
    na iluś tam mieszkańców dla "narodowego" operatora. Czy zatem TP chce czy
    nie, wymogi ustawowe spełniać musi.
    Ale poza tym, w normalnych krajach jest tak, że wiele lokali
    gastronomiczno-rozrywkowych ma własne automaty telefoniczne (na bilon),
    których głównym celem jest nie tylko zarabianie pieniędzy, ale także
    ułatwienie życia gościom (klientem)...
    A przykład z dzwonieniem na numery bezpłatne (nie tylko przecież 0800) z
    budki jest moim zdaniem trafny. Wbrew pozorom budki znajdują mają niszę w
    społeczeństwie, tak jak znalazły ją w krajach o niebo bardziej rozwiniętych
    i zamożniejszych niż Polska (np. Japonii, Norwegii czy ZEA).

    --
    - Kucing -