  • 1. Data: 2012-05-28 19:25:25
    Temat: Ile klocka zjadają wasze auta na 1000km?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    No właśnie, ciekawy jestem ile u Was.

    Fiat 126p - ok 0,05mm/1000km
    FSO Polonez - ok 0,1mm/1000km
    Tata Indica - ok 0,5mm/1000km

    Na tych przykładach ewidentnie widać zależność zużycia hamulców od mocy
    samochodu.

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-05-28 19:29:39
    Temat: Re: Ile klocka zjadają wasze auta na 1000km?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-28 19:25, DoQ pisze:
> [...]
    > FSO Polonez - ok 0,1mm/1000km
    > Tata Indica - ok 0,5mm/1000km
    >
    > Na tych przykładach ewidentnie widać zależność zużycia hamulców od mocy

    niedługo będzie pytanie:
    Ile rdzy wam przybywa rocznie na samochodach:

    Cinquecento - 2kg
    Ford - 1kg
    Peugeot - 0.1kg

    I czy z tej zaleznosci cos wynika?
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2012-05-28 19:41:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 28 May 2012 19:25:25 +0200, DoQ wrote:

    > Witam,
    >
    > No właśnie, ciekawy jestem ile u Was.
    >
    > Fiat 126p - ok 0,05mm/1000km

    Taaa... klocka?

    > FSO Polonez - ok 0,1mm/1000km
    > Tata Indica - ok 0,5mm/1000km
    >
    > Na tych przykładach ewidentnie widać zależność zużycia hamulców od mocy
    > samochodu.

    Hąda - 4 komplety klocków i 2 komplety tarcz / 1000km (tak około)

  • 4. Data: 2012-05-28 21:02:15
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Moj jezdzi na olej napedowy, drugi na benzyne bezolowiowa. Zaden nie je
    klocka :)

    Moglbys lepiej precyzowac tematy ;)
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 5. Data: 2012-05-28 21:57:48
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

> [...]
    > FSO Polonez - ok 0,1mm/1000km
    > Tata Indica - ok 0,5mm/1000km
    >
    > Na tych przykładach ewidentnie widać zależność zużycia hamulców od mocy

    Odechciewa mi się czytać PMS przez ten Wasz trolling.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: aktualnie brak #

  • 6. Data: 2012-05-28 22:01:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-05-2012 21:57, Staszek Sosenko pisze:
    > Odechciewa mi się czytać PMS przez ten Wasz trolling.

    Bo nie ma to jak WASZ!

    --
    Pozdr.

  • 7. Data: 2012-05-28 22:21:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 21:57, Staszek Sosenko pisze:
    > W dniu 2012-05-28 19:25, DoQ pisze:
    (...)
    > Odechciewa mi się czytać PMS przez ten Wasz trolling.

    Stan ten trwa od jakieś czasu.

  • 8. Data: 2012-05-28 22:23:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

> [...]
    > FSO Polonez - ok 0,1mm/1000km
    > Tata Indica - ok 0,5mm/1000km
    >
    > Na tych przykładach ewidentnie widać zależność zużycia hamulców od mocy

    Ciekawe spostrzeżenie kolego, ale trochę przeczą mu moje doświadczenia!

    Fiat Punto - wypada mu jeden klocek na 1000 km
    Fiat Multipla - zjada klocki które wypadną Punto i dlatego tak dziwnie
    wygląda
    Melex - tam w ogóle nie ma klocków
    VW Passat - 10 mm/1000 km (dobre, niemieckie klocki po 20 zł za sztukę)

  • 9. Data: 2012-05-28 22:23:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Staszek Sosenko

    > Odechciewa mi się czytać PMS przez ten Wasz trolling.

    To podłub w nosie. :>

  • 10. Data: 2012-05-28 22:24:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg