  • 11. Data: 2012-05-28 22:26:26
    Temat: Re: Ile klocka zjadają wasze auta na 1000km?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-05-2012 22:21, Artur Maśląg pisze:
    > Stan ten trwa od jakieś czasu.

    To co tu jeszcze robicie? Pożegnajcie się jak RoMaN swego czasu.

    --
    Pozdr.

  • 12. Data: 2012-05-28 22:27:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > To co tu jeszcze robicie? Pożegnajcie się jak RoMaN swego czasu.

    Masz na myśli pięknego RoMaNa, naszego wielmożnego moderatora? :>

  • 13. Data: 2012-05-28 22:41:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-28 22:01, DoQ pisze:

    > Bo nie ma to jak WASZ!

    Ostatnio na pl.rec.film jakiś kolo nawijał na okrągło
    na temat filmu Rambo. Przynajmniej było wesoło.

  • 14. Data: 2012-05-28 22:43:08
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu.pl>

    > Bo nie ma to jak WASZ!

    Kiedyś czytywałem tę grupę z przyjemnością, nawet trochę pisałem.
    Natomiast jak widzę po raz n-ty historię o wężu ogrodowym,
    "youngtimerze" Favoritce, wypadających klockach czy innych bzdurach to
    naprawdę mi się odechciewa. Zwłaszcza dziwi mnie, że Ty, ze "starej
    gwardii" zacząłeś bawić się w takie bezproduktywne klepanie postów.

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: aktualnie brak #

  • 15. Data: 2012-05-28 22:48:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Staszek Sosenko

> [...]
    > naprawdę mi się odechciewa. Zwłaszcza dziwi mnie, że Ty, ze "starej
    > gwardii" zacząłeś bawić się w takie bezproduktywne klepanie postów.

    Nie spamuj, trzymaj się tematu wątku. Dyskutujemy tu o klockach, a nie o
    Twoich problemach mentalnych.

  • 16. Data: 2012-05-28 22:49:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-05-2012 22:43, Staszek Sosenko pisze:
> [...]
    > naprawdę mi się odechciewa. Zwłaszcza dziwi mnie, że Ty, ze "starej
    > gwardii" zacząłeś bawić się w takie bezproduktywne klepanie postów.

    Za to tematy

    - Trasa Szczecin-Gorzów, którędy?
    - [DC] Pozdrowienia czerwona fabia WE 8xxx!
    - [piątkowo] blądyna złapała gumę i nie umie zmienić koła
    - Opel ASTRA F - stuki w przednim zawieszeniu
    - Gdzie zjeść dobrą grochówkę w trasie???
    - Czyja wina?
    - Ceny paliw

    .. stara gwardia uwielbia czytywać.

    --
    Pozdr.

  • 17. Data: 2012-05-28 22:53:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Monday, May 28, 2012, 10:49:54 PM, you wrote:

> [...]
    > - [piątkowo] blądyna złapała gumę i nie umie zmienić koła
    > - Opel ASTRA F - stuki w przednim zawieszeniu
    > - Gdzie zjeść dobrą grochówkę w trasie???

    Nie - za dużo w nich Ciebie, żeby dały się polubić.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2012-05-28 22:53:56
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-28 22:23, to pisze:
    > VW Passat - 10 mm/1000 km (dobre, niemieckie klocki po 20 zł za sztukę)

    czyli jakies 5 ojro... no to musi byc dojcze kwalitet!

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 19. Data: 2012-05-28 22:55:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin v...@i...pl

    > czyli jakies 5 ojro... no to musi byc dojcze kwalitet!

    AMENT.

  • 20. Data: 2012-05-28 22:56:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Nie - za dużo w nich Ciebie, żeby dały się polubić.

    Od czego masz KF zgredzie?

    --
    Pozdr.