  • 31. Data: 2009-12-28 12:52:21
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: n...@s...com

    On Sun, 27 Dec 2009 19:35:00 +0100, trud <t...@o...eu> wrote:

    >Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    >Chodzi mi o rząd wielkości, 500, 800, 1000?
    >Moto z pełnymi owiewkami, pogoda dobra, średniej wagi kierownik ze średnimi
    >umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży to
    >czas.

    Przeczytalem caly watek, na pytanie nie odpowiem, ale podpowiem. Zmien
    priorytety =)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 32. Data: 2009-12-28 13:04:53
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Przeczytalem caly watek, na pytanie nie odpowiem, ale podpowiem. Zmien
    > priorytety =)

    Zależy jaki czas, urlopu, czas podróży jednego dnia??
    Gdy ma sie ograniczona ilość czasu urlopowego a chce sie pozwiedzac ciekawe
    miejsca to czasem dojazd trzeba maksymalnie skrócic. Dwa dni tam, dwa z
    powrotem - i kilka na zabawe TAM. Zatem maksymalny , niemęczący zasieg
    jednego dnia okresla gdzie może sie znaleźć TAM.

    b.

  • 33. Data: 2009-12-28 13:14:45
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Dec 2009 14:04:53 +0100, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    >powrotem - i kilka na zabawe TAM. Zatem maksymalny , niemęczący zasieg
    >jednego dnia okresla gdzie może sie znaleźć TAM.

    Niemeczacy zasieg jednego dnia okreslam na 300km po zwyklych drogach i
    600 po autostradzie. Pozniej zwiedzanie, lokalne zarcie, podziwianie
    widokow albo nachlanie sie miejscowymi procentami.
    Urlop.
    Wiem ze da sie duzo wiecej, tylko jest kwestia priorytetow.
    A zeby szybko znalezc sie 'tam' to sie bierze samolot, imvho. Chociaz
    osobiscie nie probowalem :)

    pozdr
    newrom

  • 34. Data: 2009-12-28 14:17:23
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 27 Gru, 23:41, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
    > U ytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisa

    > Intruder nie nadaje sie do takich przelotow o jakich tu mowa.
    > Pozdr
    >
    > --
    > Hinek

    To podam Tobie przykład mojego brata który regularnie dwa razy do roku
    odwiedzając rodzinkę przyjeźdźa z Cardiff do Poznania na swojej
    kochanej Volusii 800.I trasę ok 1800 km robi w ciągu 22-24 godzin
    wliczając w to kilka godzin na promie.Chociaż po ostatnim przyjeździe
    we wrześniu postawił mi motocykl w garażu,rozebrał do malowania
    aerografem a na propozycję pożyczenia na tydzień mojego Drag Stara
    stwierdził że tak go boli d...że nie może patrzeć na motor i woli na
    tydzień zostać piechurem.I dał się przekonać do szyby na trasy,choć do
    tej pory twierdził że to profanacja jego motocykla:)))

  • 35. Data: 2009-12-28 14:41:31
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > średnimi
    > umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży

    Myślę że ogarniętym turystykiem typu jakieś duże BMW bądź GoldWing 2-2,5
    kkm, kiedyś przyjechał do mnie chłopak z Anglii na CBR600 - na raz 1800 km,
    ja najwięcej zrobiłem FZXem na raz 900 km

    pozdr.

  • 36. Data: 2009-12-28 16:53:59
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > A zeby szybko znalezc sie 'tam' to sie bierze samolot, imvho. Chociaz
    > osobiscie nie probowalem :)

    Każde sportowe ~1300 ma większe odejście ;-)

  • 37. Data: 2009-12-28 17:49:02
    Od: "Henio" <a...@k...com>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Jak rozumiem kolega kolegi tak Ci powiedział?

    powtórze się, to że ty nie potrafisz nie znaczy że inni też nie potrafią :)
    ludzie robią różnie dziwne rzeczy

    moja najdłuższa trasa to jak narazie 600km w jeden dzień po krajowych
    drogach, tylko że ja turystą nie jestem. Jeżdże r6, pierwsze 250km bez
    zatrzymywania potem przerwy co ok 70km ze względu na drętwiejące nogi i
    nadgarstki. No ale r6 to nie jest duży wygodny turystyk, a nasze krajowe
    drogi to nie autostrady, dlatego 1000km na turystyku jakoś nie wydaje mi się
    wielkim wyczynem, zwłaszcza że kilka osób tu też to potwierdziło.

  • 38. Data: 2009-12-28 19:34:16
    Temat: Re: Ile kilometrów w cišgu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 28 Gru, 17:53, "maverik" <b...@o...pl> wrote:

    > Każde sportowe ~1300 ma większe odejście ;-)

    Ale dżygici z dużych Benków w okolicach trzech pak to dopiero dają na
    gumę :)
    --
    Nikanor

  • 39. Data: 2009-12-28 21:11:08
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henio" <a...@k...com> napisał w wiadomości

    > to, że Ty nie potrafisz, nie znaczy że inni też nie potrafią.

    dlatego sie zastanawiam. tak, ja nie umiem.

    > Wiec nie wyjeżdżaj tu z głupotą, a wiesz że w dakarze potrafią na moto
    > napieprać ponad 500km w ekstremalnych warunkach i dają radę?
    > więc prosze nie wyjeżdżaj tu z głupotą....

    odpowiedz tak z reka na sercu: czy uwazasz ze ktokolwiek po 500km ciurkiem,
    ma 100% koncentracji itd? tylko o to mi chodzi - roznie ludzie reaguja na
    zmeczenie.
    ja zwyczajnie balbym sie jechac taki kawal - lepiej zebym szarzowal?

    Alex.

  • 40. Data: 2009-12-28 21:14:26
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

    > Od kiedy to z siodelko intrudera mozna ocenic czy tysiac dziennie to
    > glupota czy odwaga ?
    >
    > Pytam bo mam nadzieje na zabawna odpowiedz.

    chetnie uslysze Twoja wersje. ja sie nie wyznaje - jestem poczatkujacy na
    2oo.
    wiem tylko tyle, ze 2-3h jazdy sa meczace - 1000km zakladajac ciecie 200km/h
    to 5 godzin.
    a imao w pl nie ma opcji na ciecie 200km/h. tak, wiem ze sa tacy co
    udawadniaja ze sie da.
    ja za stary na to jestem. ;-)

    Alex.