  • 41. Data: 2011-01-09 21:48:51
    Temat: Re: Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-09 22:46, Liwiusz pisze:

    > Ale nas to nie interesuje. Ktoś kupił, to skądś miał. Niech sobie teraz
    > US szuka tego pana z fałszywymi danymi w allegro.

    Analogicznie pierze się pieniądze w tradycyjny sposób - nieraz widzi się
    restauracje, które od lat stoją puste w jakimś ubocznym miejscu, gdzie
    mało kto zachodzi.

    A w kasie fiskalnej wysokie obroty. I już mamy wyprane kilka, czy
    kilkanaście tysięcy złotych dziennie. Płacimy grzecznie podatki i
    ładujemy pieniądze w legalne interesy.

  • 42. Data: 2011-01-09 22:07:19
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 09-01-2011 22:48, Liwiusz napisał/a:

> [...]
    >
    > A w kasie fiskalnej wysokie obroty. I już mamy wyprane kilka, czy
    > kilkanaście tysięcy złotych dziennie. Płacimy grzecznie podatki i

    Całkiem coś innego - w restauracji kupujący może być całkiem "anonimowy"
    czyli ta kasa mogła zostać wbita na kasę fiskalną przez właściciela
    restauracji (setki lewych paragonów po kilkadziesiąt/kilkaset zł.
    Przy zakupie/sprzedaży na allegro obie strony są jawne (dla US)

    --
    Cz.

  • 43. Data: 2011-01-09 22:08:49
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 09-01-2011 22:46, Liwiusz napisał/a:

    > Ale nas to nie interesuje. Ktoś kupił, to skądś miał. Niech sobie teraz
    > US szuka tego pana z fałszywymi danymi w allegro.

    Czyli uważasz, że która strona pierze kasę?

    --
    Cz.

  • 44. Data: 2011-01-09 22:12:37
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik pyton napisał:
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Co w nim takiego ekscytującego? Ciekawy to by był 501234567 to zdaje
    > się kiedys byla infolinia nawet. 500-00-00-00,

    > 666-666666,

    Potrójnie szatańskiego 666 666 666 nikt nie zaoferuje na razie, bo
    zakres 666 6xx xxx należy nie do T-Mobile Polen ale do Telekomunikacji
    Kolejowej (na potrzeby kolejowego GSM-R)

    > 888-888888 choć tu też czasem ciężko przy

    A ten numerek z Heyah był AFAIR kiedyś licytowany na Allegro za jakieś
    kosmiczne pieniądze. Ale takie coś to mógłby IMHO łyknąć jakiś Chińczyk
    bo dla nich AFAIK 8 jest cyfrą szczęśliwą a +4 8 888 888 888 to wielka
    kupa szczęścia w jednym małym simie ;-).

    > wybieraniu, bo nie wiesz ile razy już wstukałeś daną cyfrę.

    Dokładnie tak - dla mnie to też jest poważna wada.

    > To jak nazwać ten przypadek?
    > http://allegro.pl/super-zloty-numer-i-super-kasa-i13
    86461374.html
    > idiota sobie ubzdurał że zrobi na tym interes życia, bo mu się
    > kojarzy z jakąś tam siecia, ROTFL!

    A najlepsze jest to, że przy takiej cenie życzy sobie ekstra 2 dychy za
    wysyłkę poleconym priorytetem :-).

    Przemek

  • 45. Data: 2011-01-09 22:25:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-09 23:08, Czarek pisze:

    > Czyli uważasz, że która strona pierze kasę?

    Sprzedający.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2011-01-09 22:25:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-09 23:07, Czarek pisze:

    > Przy zakupie/sprzedaży na allegro obie strony są jawne (dla US)

    Dlatego tak można to robić, aby jedna ze stron nie była do odnalezienia
    przez US.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2011-01-09 22:43:47
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:igdbsq$d9s$1@inews.gazeta.pl...

    > Potrójnie szatańskiego 666 666 666 nikt nie zaoferuje na razie, bo
    > zakres 666 6xx xxx należy nie do T-Mobile Polen ale do Telekomunikacji
    > Kolejowej (na potrzeby kolejowego GSM-R)

    Polskimi kolejami to naprawdę rządzi szatan

> [...]
    > bo dla nich AFAIK 8 jest cyfrą szczęśliwą a +4 8 888 888 888 to wielka
    > kupa szczęścia w jednym małym simie ;-).

    Ten numer to chyba jakaś ściema, wystawili w ramach akcji reklamowej.
    Nigdy nie był aktywny, od zawsze jest tylko komunikat: tu poczta
    głosowa, brak wolnych miejsc na nowe nagrania. Nie dałoby się z niego
    normalnie korzystac, bo co chwilę ktoś tam dzwoni dla jaj, by sprawdzić
    czy tak numer działa, kto go ma itp

    > A najlepsze jest to, że przy takiej cenie życzy sobie ekstra 2 dychy
    > za wysyłkę poleconym priorytetem :-).

    No i brak możliwości odbioru osobistego, a później pewnie okaże się, że
    przesyłką "zaginęła" a sprzedający nie bierze odpowiedzialności ;))

  • 48. Data: 2011-01-09 23:00:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-01-09 23:25, Liwiusz pisze:

    > Dlatego tak można to robić, aby jedna ze stron nie była do odnalezienia
    > przez US.

    Alledrogo ostatnio wprowadziło dość korzystne zmiany dla zwolenników
    takich transakcji.

  • 49. Data: 2011-01-10 20:42:58
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    > Dlatego tak można to robić, aby jedna ze stron nie była do odnalezienia
    > przez US.

    US? UKS raczej. Poza tym, obadwa zawsze i w każdym systemie są wrogiem
    podatnika.
    --
    zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

  • 50. Data: 2011-01-14 18:40:35
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Wypraszam sobie!

    -----