  • 31. Data: 2011-01-08 23:09:58
    Temat: Re: Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik kashmiri napisał:
    > Przemysław Kowalik<p...@A...pl> dared to write:

    > /.../
    >
    > Nie tylko one: 0801-32CITI, 22-692CITI.

    AFAIR był też kiedyś jakiś krótki bodajże 02CITI dostępny tylko z Ery.

    A teraz mają dla klientów korporacyjnych 801 CITI BH który też dobrze
    wygląda w normalnym zapisie - 801 24 84 24.
    http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/kontak
    t.htm

    A kiedyś mieli podwójnie szatańską infolinię 801 666 666 od kart
    kredytowych :-P.

    Przemek

  • 32. Data: 2011-01-08 23:20:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 8 Jan 2011 23:57:09 +0100, pyton napisał(a):

    > każde gówno jest dla nich złotym albo platynowym. Ciekawe numery to np
    > wszystkie takie same cyfry, albo xxx123456. Od biedy jakieś xxx112233
    > xxx212223
    > Tylko że takie numery są wyłuskiwanie już u operatora i nie trafią do
    > jakiegoś przypadkowego prepaida, a to to zwykły plankton.

    Skąd ten wniosek? Czasem na Allegro sprzedawcy dają fotki takich starterów,
    sam widziałem 50x a00 b00. Czyli - zloty/platynowy/jakistam numer i w
    dodatku na starterze popa. Tyle, że cena była równie platynowa - cos kolo
    40 tysiecy z tego co pamietam. Trzeba byc niezlym idiota zeby tyle dac za
    nr telefonu.

    --
    best regards,
    scream

  • 33. Data: 2011-01-09 05:26:22
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

> [...]
    t.htm

    > A kiedyś mieli podwójnie szatańską infolinię 801 666 666 od kart

    Żebyś wiedział, ile kosztują złote numery w Uzbekistanie...
    www.vip.ucell.uz

  • 34. Data: 2011-01-09 10:27:58
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Miliony starych złotych dzieciaku, bo tyle to jest warte. Będziesz miał na
    > czipsy i lizaki

    No staruszku, nie jest zle. 100 tez mi sie przyda nowych

    Fantom

  • 35. Data: 2011-01-09 13:05:54
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > Skąd ten wniosek? Czasem na Allegro sprzedawcy dają fotki takich
    > starterów,
    > sam widziałem 50x a00 b00.

    Co w nim takiego ekscytującego? Ciekawy to by był 501234567 to zdaje się
    kiedys byla infolinia nawet.
    500-00-00-00, 666-666666, 888-888888 choć tu też czasem ciężko przy
    wybieraniu, bo nie wiesz ile razy już wstukałeś daną cyfrę.

> [...]
    > kolo
    > 40 tysiecy z tego co pamietam. Trzeba byc niezlym idiota zeby tyle dac

    To jak nazwać ten przypadek?
    http://allegro.pl/super-zloty-numer-i-super-kasa-i13
    86461374.html
    idiota sobie ubzdurał że zrobi na tym interes życia, bo mu się kojarzy z
    jakąś tam siecia, ROTFL!

    tu też niezły psychol
    http://allegro.pl/zloty-numer-vip-orange-duet-dla-bi
    znesu-i1385618174.html

  • 36. Data: 2011-01-09 20:15:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    pyton <p...@o...no> dared to write:
> [...]
    86461374.html
    > idiota sobie ubzdurał że zrobi na tym interes życia, bo mu się kojarzy z

    /.../

    Wiesz jak nazwać? Pranie brudnych pieniędzy. Już jasne, jak można wyprać miliony?

    k.

  • 37. Data: 2011-01-09 21:20:49
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    86461374.html
    > idiota sobie ubzdurał że zrobi na tym interes życia, bo mu się kojarzy

    /.../

    Wiesz jak nazwać? Pranie brudnych pieniędzy. Już jasne, jak można wyprać
    miliony?

    Ale nie doczekasz tego żeby ktoś to tam kupił :) No i na czym by wg
    Ciebie miało polegać to wypranie?
    pranie jak sama nazwa wskazuje ma nie zostawiać śladów, a tu ślad na
    allegro, wpłata na konto, skad kasa? transakcje powyżej 10.000 są
    automatycznie monitorowane, Twoja teoria sie kupy nie trzyma.

  • 38. Data: 2011-01-09 21:26:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-09 22:20, pyton pisze:
> [...]
    > allegro, wpłata na konto, skad kasa? transakcje powyżej 10.000 są
    > automatycznie monitorowane, Twoja teoria sie kupy nie trzyma.

    I o to chodzi.

    - Skąd pan ma te pieniądze na mieszkanie?

    - A, sprzedałem kilka złotych numerów na allegro za 300 tysięcy zł, o,
    proszę, oto dowody

    I już mamy legalne pieniądze.

    Bo w praniu pieniędzy nie chodzi aby nie płacić podatków. Wręcz
    przeciwnie. Podatki z przyjemnością zapłacimy i potem cieszymy się
    uczciwą gotówką, którą można wykorzystywać do legalnych interesów.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2011-01-09 21:33:31
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 09-01-2011 22:26, Liwiusz napisał/a:

> [...]
    > przeciwnie. Podatki z przyjemnością zapłacimy i potem cieszymy się
    > uczciwą gotówką, którą można wykorzystywać do legalnych interesów.

    Tylko, że przy praniu kasy pożądany jest kwit na to co już mamy a nie
    umiemy udokumentować pochodzenia. W tym przypadku mamy kwit na to co
    wpłynie za "numerek" a to co wcześniej mieliśmy nadal jest nielegalne.

    PS. może będziecie ciąć cytaty?

    --
    Cz.

  • 40. Data: 2011-01-09 21:46:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-09 22:33, Czarek pisze:

    > Tylko, że przy praniu kasy pożądany jest kwit na to co już mamy a nie
    > umiemy udokumentować pochodzenia. W tym przypadku mamy kwit na to co
    > wpłynie za "numerek" a to co wcześniej mieliśmy nadal jest nielegalne.

    Ale nas to nie interesuje. Ktoś kupił, to skądś miał. Niech sobie teraz
    US szuka tego pana z fałszywymi danymi w allegro.

    > PS. może będziecie ciąć cytaty?

    Pomyślimy nad tym ;)

    --
    Liwiusz