  • 21. Data: 2011-01-07 20:50:59
    Temat: Re: Ile jest wart zloty/srebrny numer ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > PS co nie przesądza ze na allegro dostaniesz np 50zł.

    Dzieki - jest to jakis punkt wyjscia - jak dla mnie nawet ok.

    Fantom

  • 22. Data: 2011-01-07 21:22:50
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w
    wiadomości news:ig7ulu$5es$1@mx1.internetia.pl...

    > No wlasnie nei wiem czy chce mi sie ryzykowac :)
    > Jest tego ze 100 szt - wszystkie z ta sama kobinacja jak podawalem
    > wyzej.
    >
    > Fantom

    Daje milion za wszystkie, są wyczesane!
    To twój interes życia. Och jakie błyszczące numery!
    podam go w formie 691 dwadzieścia zerocztery zerozero i już Twój numer
    jest chujowy-czyli taki jaki jest naprawdę.

  • 23. Data: 2011-01-07 21:48:22
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Daje milion za wszystkie, są wyczesane!
    > To twój interes życia. Och jakie błyszczące numery!
    > podam go w formie 691 dwadzieścia zerocztery zerozero i już Twój numer
    > jest chujowy-czyli taki jaki jest naprawdę.

    Moj numer ? Jaki moj numer ? Czy ja cos pisalem o swoim numerze ?

    A tak swoja droga : podac ci numer konta dla przelania tego miliona ?

    Fantom

  • 24. Data: 2011-01-07 21:49:59
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > W innej sieci kupiłem numer bardziej złoty niż kombinacja jaką podajesz.
    > Zapłaciłem za to 0zł. Jako potencjalny klient nie miałbym motywacji do
    > zakupu akurat u Ciebie. Marnie to więc widzę. Sprawdź Allegro i czy ktoś
    > to kupuje i za ile.

    No wlasnie dlatego jestem ciekaw ile to moze byc warte.
    Plusem jest to, ze sa tam numery "takie same" czyli np fajne dla firmy czy
    cos. Typu 6 xx 100 200. Czyli tylko prefiks inny a dalej to samo.

    Fantom

  • 25. Data: 2011-01-08 08:01:51
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    > Daje milion za wszystkie, są wyczesane!
    > To twój interes życia. Och jakie błyszczące numery!
    > podam go w formie 691 dwadzieścia zerocztery zerozero i już Twój numer
    > jest chujowy-czyli taki jaki jest naprawdę.

    Pyton ale ty jesteś pojebany.

    JoteR

  • 26. Data: 2011-01-08 14:01:07
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w
    wiadomości news:ig822p$lt5$1@mx1.internetia.pl...

    > Moj numer ? Jaki moj numer ? Czy ja cos pisalem o swoim numerze ?
    >
    > A tak swoja droga : podac ci numer konta dla przelania tego miliona ?

    Miliony starych złotych dzieciaku, bo tyle to jest warte. Będziesz miał
    na czipsy i lizaki

  • 27. Data: 2011-01-08 15:51:58
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-01-07 18:10, pyton pisze:

    > Gówno jest wart. To zwykły numer. Jełopy kupują zgrzewki starterów i
    > wystawiają na allegro z opisami: ZŁOTY, SREBRNY, PLATYNOWY, BRYLANTOWY,
    > EKSKLUZYWNY, WYKURWISTY. Banda debili...

    ja wiem czy oni jełopy, czy ci którzy kupują?

    --
    zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

  • 28. Data: 2011-01-08 18:22:00
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> dared to write:

    > Tudzież 6-literowe banki NORDEA i FORTIS :-).

    /.../

    Nie tylko one: 0801-32CITI, 22-692CITI.

  • 29. Data: 2011-01-08 22:52:17
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "darek638" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    >

    > Pyton ale ty jesteś pojebany.

    Odezwał się posiadacz złotego numeru joter, ile dałeś?

  • 30. Data: 2011-01-08 22:57:09
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości

    > ja wiem czy oni jełopy, czy ci którzy kupują?

    Obie grupy, a ja nie twierdzę wcale, że nie ma fajnych-ładnych numerów,
    ale na tym Allegro to jakaś epidemia dzieci neo, czy jak to
    nazwać-dzieci simplusów
    każde gówno jest dla nich złotym albo platynowym. Ciekawe numery to np
    wszystkie takie same cyfry, albo xxx123456. Od biedy jakieś xxx112233
    xxx212223
    Tylko że takie numery są wyłuskiwanie już u operatora i nie trafią do
    jakiegoś przypadkowego prepaida, a to to zwykły plankton.