eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle gwarancji na klocki hamulcowe › Re: Ile gwarancji na klocki hamulcowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highw
    inds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Ile gwarancji na klocki hamulcowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <582dcbc4$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...com>
    <582dd32b$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <582de559$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6mvw8zrh8ciy.1gbea33x4gemm$.dlg@40tude.net> <o0ktqb$nk3$1@dont-email.me>
    Date: Thu, 17 Nov 2016 20:21:05 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1479410604 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 657 89.77.179.152:8344
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2076519411
    X-Received-Bytes: 2778
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592897
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 17 Nov 2016 18:44:27 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    >> Takie rzeczy to się chyba zdarzały tylko w dawnych czasach (niska jakość
    >> materiałów, pojedyncze tarcze), a i to chyba głównie tylko w jednym dziele
    >> wybitnym polskiej motoryzacji, które nie było samochodem lekkim, miało
    >> całkiem mocne silniki, a hamulce z Cinquecento (a i to już były te "lepsze"
    >
    > nie tylko. zdarzają się w amerykańcach ale nie od wjechania w kałużę a
    > od hamowania mocnego z zatrzymaniem. i potem trzymasz nogę na hamulcu
    > więc tarcza w miejcu klocków gorzej stygnie. Rzadko ale się zdarza

    Tzn. zdarzyć pewnie się może.
    Zresztą najczęstszy moim zdaniem powód pokrzywienia tarcz - czyli ostre
    hamowanie na nowych klockach, to nic innego jak nierównomierne rozgrzanie
    tarczy.

    Ale właśnie jakoś nie zgadza mi się to z moimi doświadczeniami gdzie jeżdżę
    na najzwyklejszych tarczach (no powiedzmy tych producentów za którymi stoi
    jakakolwiek marka którą znam), sportowym klocku który potrafi ją nagrzać
    jeszcze bardziej niż normalnie.
    Odcinki po 20km w górach, hamowania naprawdę forsowne, tarcze w nocy świecą
    na czerwono, snopy iskier i płomienie.
    Potem wpadam na tym w wodę po ośkę, tarcza taka rozgrzana że parująca woda
    wygląda jak parowozie :)

    Wiadomo raz się może jakoś zdarzyć, ale ja to robię wielokrotnie, na
    róznych tarczach.
    No i jak wtedy tarcza się nie gnie, to już nie wiem gdzie miała by się
    pogiąć.

    No chyba że gną się tylko te które miały wadę fabryczną, a ja na taką
    jeszcze nie trafiłem.
    Raz mi tylko tarcza pękła, ale okazało się że była już 0.5mm cieńsza niż
    limit serwisowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: