-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ile dmucha turbo w dzisiejszych dieslach?
Date: Wed, 09 Mar 2011 21:00:34 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <il8m93$99i$1@news.onet.pl>
References: <4d755ba4$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
<il6akk$hq0$1@inews.gazeta.pl> <il6cva$ia$1@mx1.internetia.pl>
<il8ls7$6rq$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.231.2.100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1299700835 9522 109.231.2.100 (9 Mar 2011 20:00:35 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 20:00:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <il8ls7$6rq$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355719
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-09 20:53, Czarek Daniluk pisze:
> W dniu 2011-03-09 00:00, BartekK pisze:
>> W dniu 2011-03-08 23:29, V-Tec pisze:
>>> W dniu 2011-03-07 23:26, Tomasz Pyra pisze:
>>>> Takie pytanie mnie naszło - jakie jest ciśnienie doładowania we
>>>> współczesnych dieslach?
>>>
>>> jak miałem zepsuty zawór sterujący to podchodziło mi pod 3bary.
>>> Normalnie o ile pamiętam 1,5bar maksymalnie - ale mogę się mylić. Silnik
>>> 1.9 CDTI/JTDM 150KM.
>> A zaworu bezpieczeństwa (mechanicznego, niesterowanego) to tam nie ma?
>> Przecież właśnie to jest problemem przy "tuningu" sterowania zaworem
>> bypasu w celu podniesienia ciśnienia, że właśnie zaraz za chwilę i tak
>> ucieka ciśnienie bezpieczeństwem i nie ma jak czysto elektronicznie
>> podnosić doładowania bo mechanika odcina?
>>
> Zawsze mi się wydawało że w tym celu to robi się właśnie kierownice w
> turbinach, żeby sterować ciśnieniem doładowania, a nie upuszczać je :D
> Zawory mechaniczne to się daje w benzynach doładowanych z przepustnicą,
> żeby po gwałtownym odpuszczeniu gazu ciśnienie nie porozwalało tego co
> jest przed nią :)
>
> Pozdrawiam !
Sterowanie doładowaniem WG lub VTG to inna sprawa, występuje i w TD jak
i w TB tylko że TB ma tak jak wspomniałeś zawory upuszczające, DV/BOV, BPV.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=