  • 1. Data: 2010-12-16 15:36:51
    Temat: Ile czasu na zgłoszenie szkody z OC?
    Od: "onion" <o...@x...pl>

    Ile mam czasu na zgłoszenie do ubezpieczyciela sprawcy szkody z jego OC ?

    Bo ktoś mi mówił że 7 dni...a później trzeba date zmieniać w oświadczeniu

    pzdr.

  • 2. Data: 2010-12-16 15:47:57
    Temat: Re: Ile czasu na zgłoszenie szkody z OC?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 15:36:51 +0100, onion napisał(a):

    > Ile mam czasu na zgłoszenie do ubezpieczyciela sprawcy szkody z jego OC ?

    Ogólnie to 3 lata.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-12-16 18:18:10
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Ogólnie to 3 lata.

    potwierdzam.

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 4. Data: 2010-12-20 09:01:15
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

> [...]

    > Bo ktoś mi mówił że 7 dni...a później trzeba date zmieniać w oświadczeniu

    OC - 3 lata
    AC - 7 dni (przynajmniej ja tak mam w PZU).

    --
    Franc