    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Idzie nowe - HDR w aparacie - patent Canona
    Date: Wed, 16 Jun 2010 16:15:11 +0200

    Użytkownik "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hvaadd$blc$1@inews.gazeta.pl...

    > W przypadku poruszających sie obiektów zniekształcenia będą mniejsze, ale
    > będą. Gdy obiekt się przemieści, wyznaczone wcześniej współczynniki będą
    > niepoprawne. Jeżeli ciemny obiekt przemieszczać sie będzie na jasnym tle,
    po
    > przemieszczeniu obiektu, jasne tło gdzie jeszcze przed chwilą był obiekt,
    > zostanie prześwietlone.

    Precież to właśnie pisałem. Ale w przypadku kilku kolejnych ekspozycji
    będzie jeszcze gorzej - ruchomy obiekt będzie na każdej z nich w innym
    miejscu. I co teraz, jeśli ma on zróżnicowaną jasnosć i poszczególne jego
    partie powinniśmy wziąć z różnie wyeksponowanych klatek? A może być tak, ze
    obiekt jeszcze zmienia na dodatek kształt (np. biegnący człowiek). Tło
    przesłaniane przez obiekt też zresztą pstrokate bywa...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)