    From: Paweł Sujkowski <p...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Identyfikacja procesora.
    Date: Sat, 14 Feb 2009 20:12:36 +0100

    Witam

    Na 1989 rok to raczej nie wyglada, po mojemu troszkę później. Twojemu
    planowi odczytania softu nie wróżę powodzenia. Oznaczenia nie
    występujące powszechnie wskazują na jakiś customowy scalak. Rodzaj
    obudowy kojarzy mi się z jakimiś wyrobami made in Japan (Nec, Toshiba
    itp). Dodatkowo nie widać żadnego złącza do programowania ISP.
    Skoro masz wzorzec działający, to może funkcjonalny odpowiednik na
    typowym sprzęcie (jakiś PIC czy ATMEGA). Tyle że moim zdaniem taka
    zabawa nie warta jest 1200 PLN. Chyba że nudzisz się i chcesz zapełnić
    czymś długie zimowe wieczory. Powodzenia.

    Paweł