  • 1. Data: 2012-08-20 20:20:32
    Temat: Identyfikacja numeru dzwoniącego
    Od: "Wojtek" <...@o...pl>

    Witam szanownych grupowiczów,

    nabyłam dla starszej osoby telefon stacjonarny przewodowy firmy Alcatel,
    model
    CE29339. Mam problem z tym aparatem a konkretnie z identyfikacją numeru
    dzwoniącego. Sam numer się identyfikuje, ale aparat nie wyświetla nazwiska
    osoby, które jest zapisane w pamięci i przypisanego do konkretnego numeru.
    Nie wiem w czym tkwi problem. Telefon jest w TP S.A. w Krakowie.
    Wpisałem tam w telefonie area code: 012--

    Może komuś się coś nasunie.

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2012-08-20 22:02:56
    Temat: Re: Identyfikacja numeru dzwoni?cego
    Od: SP 1 QXL <s...@s...pl>

    W dniu 2012-08-20 20:20, Wojtek pisze:
    > Witam szanownych grupowiczów,
    >
    > naby?am dla starszej osoby telefon stacjonarny przewodowy firmy Alcatel,
    > model
    > CE29339. Mam problem z tym aparatem a konkretnie z identyfikacj? numeru
    > dzwoni?cego. Sam numer sie identyfikuje, ale aparat nie wy?wietla nazwiska
    > osoby, które jest zapisane w pamieci i przypisanego do konkretnego numeru.
    > Nie wiem w czym tkwi problem. Telefon jest w TP S.A. w Krakowie.
    > Wpisa?em tam w telefonie area code: 012--
    >
    > Mo?e komu? sie co? nasunie.

    Ze nie ma już 0? :P

  • 3. Data: 2012-08-20 22:57:48
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2012-08-20 20:20, Wojtek pisze:

    > Wpisałem tam w telefonie area code: 012--
    >
    > Może komu? się co? nasunie.

    Identyfikacja przychodzi raczej w całości i w związku z tym area code
    może nie pomagać.

    BTW, ustaw kodowanie.

    --
    Ślązak

  • 4. Data: 2012-08-21 00:41:08
    Temat: Re: Identyfikacja numeru dzwoniącego
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 20 Aug 2012 20:20:32 +0200, "Wojtek" <...@o...pl> wrote:

    >Wpisałem tam w telefonie area code: 012--

    ja bym wogole nie wpisywal area code i numery w ksiazce bez ZERA.

    Jak nic nie pomoze to zwroc taki aparat.

    --
    ThinkXtra