eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIdą promocjeRe: Idą promocje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.bpf224.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Idą promocje
    Date: Tue, 21 Jan 2020 00:50:13 +0100
    Organization: private
    Message-ID: <1756856430$20200121005015@squadack.com>
    References: <b...@g...com>
    <5e1e3368$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5e2214a7$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <qvucim$955$1@dont-email.me> <5e22c18c$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <qvvf1i$eor$1@dont-email.me> <r005rj$6u7$1@news.icm.edu.pl>
    <r01a6h$571$1@dont-email.me> <5e242f3d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <r01j9h$ng0$1@dont-email.me>
    <5e24892b$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <3028774810$20200119181033@squadack.com>
    <r02g1b$dbu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <4489090207$20200120015454@squadack.com>
    <r04o9k$cco$1$Cav@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
    posting-host="bpf224.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.47.224";
    logging-data="22665";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Antivirus: AVG (VPS 200120-2, 2020-01-20), Outbound message
    In-Reply-To: <r04o9k$cco$1$Cav@news.chmurka.net>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Comment-To: Cavallino
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2670505
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Cavallino,

    Monday, January 20, 2020, 6:33:43 PM, you wrote:

    >>> Ładowarki w samochodach elektrycznych mają zazwyczaj od 3,6 do 11 kW.
    >>> Najczęściej od 3,6 do 7,2, na 1 fazie.
    >>> Za to dodawane do nich standardowo EVSE (czyli zasilacz który podłączasz
    >>> do gniazdka i który podaje prąd do samochodu), zazwyczaj są 10 A, czasem
    >>> 16A.
    >>> Czyli od 2,3 do 3,6 kW.
    >>> Inne to wielka rzadkość.
    >> Mam nadzieję to zmienić. W domowych instalacjach można użyć
    >> bezpieczników do 35A, przy 3 fazach to 24 kW. Mogę sobie wyobrazić
    >> ładowarkę, która reguluje swoją moc w zależności od obciążenia
    >> instalacji domowej i pozwala naładować do 3/4 pojemności w 3 godziny
    >> przy maksymalnej dostępnej mocy.
    > Mówisz o evse?

    Mówię o domowych ładowarkach DC. EVSE to komunikacja z ładowanym
    samochodem a mi chodzi o automagiczne modulowanie dostarczanej mocy w
    zależności od aktualnego obciążenia domowej sieci. Oczywiście wymaga
    to wpięcia przekładników prądowych pomiędzy licznik a główną tablicę
    bezpieczników zalicznikowych.

    > Samochody nie mają takich ładowarek AC (pokładowych), więc moc evse nic
    > nie da - i tak wezmą swoje 3,6 lub 7,2 kW (czaaaaasem 11).
    > Jedyna forma z której każdy z nich (samochodów) jest w stanie przyjąć
    > duży prąd, to ładowarki DC, takie jak w stacjach ładowania.
    > Ale to już gigantyczna kasa, nawet jak są to mniejsze wersje.

    Kasa nie jest wcale taka duża przy mocach, o których ja mówię.


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: