  • Data: 2020-01-21 00:50:13
    Temat: Re: Idą promocje
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino,

    > Mówisz o evse?

    Mówię o domowych ładowarkach DC. EVSE to komunikacja z ładowanym
    samochodem a mi chodzi o automagiczne modulowanie dostarczanej mocy w
    zależności od aktualnego obciążenia domowej sieci. Oczywiście wymaga
    to wpięcia przekładników prądowych pomiędzy licznik a główną tablicę
    bezpieczników zalicznikowych.

    > Samochody nie mają takich ładowarek AC (pokładowych), więc moc evse nic
    > nie da - i tak wezmą swoje 3,6 lub 7,2 kW (czaaaaasem 11).
    > Jedyna forma z której każdy z nich (samochodów) jest w stanie przyjąć
    > duży prąd, to ładowarki DC, takie jak w stacjach ładowania.
    > Ale to już gigantyczna kasa, nawet jak są to mniejsze wersje.

    Kasa nie jest wcale taka duża przy mocach, o których ja mówię.

    --
    Best regards,
    RoMan