eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIdą promocje › Re: Idą promocje
  • Data: 2020-01-20 18:33:43
    Temat: Re: Idą promocje
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 20-01-2020 o 01:54, RoMan Mandziejewicz pisze:

    >> Ładowarki w samochodach elektrycznych mają zazwyczaj od 3,6 do 11 kW.
    >> Najczęściej od 3,6 do 7,2, na 1 fazie.
    >> Za to dodawane do nich standardowo EVSE (czyli zasilacz który podłączasz
    >> do gniazdka i który podaje prąd do samochodu), zazwyczaj są 10 A, czasem
    >> 16A.
    >> Czyli od 2,3 do 3,6 kW.
    >> Inne to wielka rzadkość.
    >
    > Mam nadzieję to zmienić. W domowych instalacjach można użyć
    > bezpieczników do 35A, przy 3 fazach to 24 kW. Mogę sobie wyobrazić
    > ładowarkę, która reguluje swoją moc w zależności od obciążenia
    > instalacji domowej i pozwala naładować do 3/4 pojemności w 3 godziny
    > przy maksymalnej dostępnej mocy.

    Mówisz o evse?
    Samochody nie mają takich ładowarek AC (pokładowych), więc moc evse nic
    nie da - i tak wezmą swoje 3,6 lub 7,2 kW (czaaaaasem 11).

    Jedyna forma z której każdy z nich (samochodów) jest w stanie przyjąć
    duży prąd, to ładowarki DC, takie jak w stacjach ładowania.
    Ale to już gigantyczna kasa, nawet jak są to mniejsze wersje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: