  • 31. Data: 2010-06-11 15:26:11
    Temat: Re: Ibiza w super stanie
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 14:12:07 +0200, DoQ napisal(a):
    > Po 4000km stwierdzil ze jednak fotel za twardy i trzeba samochod opylic ;-)

    ee tam... popielniczka była pełna i tyle...

    pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 32. Data: 2010-06-11 15:26:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Nieprawda, mamy nową dziedzinę sztuki ;)

    - Bity byl???
    - Paaanie, rozjebany w mak!
    - Doskonale! Z uklonami i szacunkiem dla pańskich umiejętności biorę i
    dopłacam pińcet!

    :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 33. Data: 2010-06-11 15:28:31
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > I właśnie do tego celu powinna powinna powstać specjalna komórka policji
    > która by się zajmowała tym procederem. Bo to jest karygodne.

    Konkretnie co?

  • 34. Data: 2010-06-11 15:37:54
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > No cóż kolejne bicie piany. Podaje tu i tu ten sam numer telefonu,
    > nigdzie nie napisał, że bezwypadkowa, więc jest to zwykłe czepialstwo.
    > Historię auta po VINie da radę sprawdzić w ASO lub u kogoś kto ma dostęp
    > do bazy. Pewnie nawet nie zadzwonił i nie spytał sprzedawcy o to auto,
    > sensację jak widać można zrobić z niczego.
    To teraz wytlumacz co znaczy "super stan".
    Poza tym przeczytaj tu:
    Widziałem tą bocanegrę na żywo bo stała koło mnie na parkingu i zostawiłem
    gościowi kartkę za wycieraczką bo chciałem kupić grila od niej. Więc jest to
    złom, z tyłu ma rozdarty błotnik, tylny most jest urwany, przednie
    zawieszenie z lewej strony wyrwane, siedzenia porozrywane, w zasadzie tylko
    silnik można z niej wyciągnąć ale już bez chłodnicy i wszystkiego co jest z
    przodu. Na tym zdjęciu jest zrobiona na pokaz, generalnie auta nie ma Aż
    dziw że jeszcze ją chce sprzedać bo na żywo jak ją widziałem to nawet za
    darmo bym jej nie wziął (gdyby nie było silnika), ale za silnik tyle kasy to
    porażka. A poza tym to nie silnik FSI tylko TSI 180 KM.

    to jest watek forum seata:
    http://www.klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?f=24
    &p=197276

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 35. Data: 2010-06-11 15:38:32
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-11 15:20, Olek pisze:

> [...]
    > do bazy. Pewnie nawet nie zadzwonił i nie spytał sprzedawcy o to auto,
    > sensację jak widać można zrobić z niczego.

    Tiaaa i w ASO będzie wpis, że auto było rozwalone ale Pan Kazio
    zrobił z tego "funkel nówkę".

  • 36. Data: 2010-06-11 15:44:58
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > - Bity byl???
    > - Paaanie, rozjebany w mak!
    > - Doskonale! Z uklonami i szacunkiem dla pańskich umiejętności biorę i
    > dopłacam pińcet!

    Czyscisz moj monitor!! :D

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-06-11 15:48:06
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-11 14:43, krzysiek82 pisze:

    > co może sprawdzić i gdzie?

    A pofatygowales sie i wyslales chociaz maila do ASO albo zadzwoniles? Bo
    ja nie mialem problemu z uzyskaniem informacji po podaniu VIN - pan z
    ASO powiedzial, ze samochod u nich przechodzil 2 powazne naprawy przy
    przebiegu X i Y, co zgadzalo sie z wpisami w ksiazce serwisowej.

    > no jak po zdjęciach potrafisz poznać, że jest ok to respekt, tego nawet
    > specjalista nie pozna jak auto będzie oglądał powierzchownie bo buble są
    > pod spodem wraz z toną szpachli :)

    Jak nawet specjalista nie pozna to chyba znaczy, ze samochod dobrze jest
    naprawiony???

    > a ja nie lubie polskiego cwaniactwa a tego sprzedający to właśnie jeden
    > z takich cwaniaczków buraczków.

    Tez nie lubie, ale akurat w tym przypadku nie widze powodow do czepialstwa.

    --
    venioo

  • 38. Data: 2010-06-11 15:49:13
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    lleeoo pisze:
    > Tiaaa i w ASO będzie wpis, że auto było rozwalone ale Pan Kazio
    > zrobił z tego "funkel nówkę".

    widzisz są jeszcze naiwny na tym świecie, i właśnie na takiego trafi to
    auto :)

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2010-06-11 15:56:28
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Olek pisze:
    > nigdzie nie napisał, że bezwypadkowa, więc jest to zwykłe czepialstwo.

    Idąc Twoim tokiem rozumowania to ten samochód jest kradziony bo przecież
    nie napisał, że nie jest :)

    --
    kamil d

  • 40. Data: 2010-06-11 15:56:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    venioo pisze:
> [...]
    > ASO powiedzial, ze samochod u nich przechodzil 2 powazne naprawy przy
    > przebiegu X i Y, co zgadzalo sie z wpisami w ksiazce serwisowej.

    Trafiłeś na kogoś kto miał chwile i chęci, żeby Ci cokolwiek powiedzieć,
    ja nie raz chciałem od ASO wyciągnąć informacje to albo z właścicielem
    miałem przyjść, z dowodem rejestracyjnym albo spadać na drzewo :)

    > Jak nawet specjalista nie pozna to chyba znaczy, ze samochod dobrze jest
    > naprawiony???

    Specjalista gołym okiem miałem na myśli, bez specjalistycznych narzędzi
    np endoskopu nic nie stwierdzi.

    > Tez nie lubie, ale akurat w tym przypadku nie widze powodow do czepialstwa.

    Gdyby był uczciwy to by tego wraka nie kupował, nie klepał w stodole
    (już ktoś wcześniej pisał, że makabrycznie zrobiony) i nie sprzedawał
    jako w super stanie.

    --
    krzysiek82