  • 11. Data: 2010-01-15 16:17:10
    Temat: Re: Ibiza 2002 - opinie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Jan 2010 14:33:03 +0100, w <hipqqc$3s4$1@news.man.bydgoszcz.pl>, szymo
    <s...@w...pl> napisał(-a):

    > łomatko to te 1.0 z klimą sprzedawali też ??? kurka człowiek się uczy
    > całe życie. Ale jak podjeżdżasz pod górkę to klimę trza wyłączyć co ? :)

    Klimę montowano nawet w matizie 0,85l :).

  • 12. Data: 2010-01-17 17:43:34
    Od: Meehoo <m...@B...pl>

    Ja jeżdżę III z 2002/2003, tyle że z 1,9tdi i pięciodrzwiowym. W
    rodzinie od nowości. Ma już przebiegu ponad 230kkm i działa bez
    większych zarzutów.

    Minus to rzeczywiście twarde i sztywne zawieszenie, ale minus jeśli
    chodzi tylko o komfort (wali mocno na nierównościach, Toyota toto nie
    jest), bo drogi trzyma się super, do bardziej dynamicznej jazdy na
    zakrętach jak znalazł ;-).

    szymo pisze:
    > Ibizy - twarde zawieszenie które naprawdę dostaje w d.. na naszych
    > drogach, niewygodne jak cholera fotele, nieodłączne wrażenie że coś jest
    > nie tak. Plastiki tragedia, awarie włączników wycieraczek i
    > kierunkowskazów.

    O niewygodnych fotelach nie wiem jak można pisać :-). Ostatnio z kolegą,
    właścicielem Focusa jechałem ponad 300km i mówił, że zajebiście fajne
    fotele... Ja też sobie chwalę, bo twarde i dość dobrze trzymające na
    boki, ale może jakiś inny jestem :-). Plastiki jak plastiki, nie są
    najgorszej jakości, ale do Audi brakuje sporo. Włączniki też ani razu
    nie wysiadły.

    Tak jak piszą tutaj koledzy, miejsca z tyłu bardzo mało, małe dzieci
    spokojnie się zmieszczą, ale dorośli średnio, na taxę to to autko się
    nie nadaje :-).

    Ja tam polecam, jeśli brak klimy to nie kłopot i cena okazyjna :-).

    Meehoo

  • 13. Data: 2010-01-17 20:22:09
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Meehoo" napisał:
    > Minus to rzeczywiście twarde i sztywne zawieszenie, ale minus jeśli chodzi
    > tylko o komfort (wali mocno na nierównościach,

    "tylko" o komfort? ;) Toż to niemal podstawa dobrego "odbioru" autka...
    Cholerka - trochę niepokoi często wypominane twarde zawieszenie...
    We Wrocławiu ulice są tragiczne i obawiam się, że to twarde zawieszenie da
    się we znaki :-[

> [...]
    > ale może jakiś inny jestem :-). Plastiki jak plastiki, nie są najgorszej

    Pojechałem dziś obejrzeć to autko. Fotele może nie tragedia, ale z pewnością
    w corsie są wygodniejsze ;-) Przypuszczam, że po przejechaniu
    kilkudziesięciu kilometrów przyzwyczaiłbym sie do nich i nie byłoby źle.
    Plastiki ... plastikowe ;) Wg mnie całkiem normalne, bez zastrzeżeń.

    > Tak jak piszą tutaj koledzy, miejsca z tyłu bardzo mało, małe dzieci
    > spokojnie się zmieszczą, ale dorośli średnio, na taxę to to autko się nie
    > nadaje :-).

    :-)
    Brakiem miejsca z tyłu się nie przejmuję. To mniej istotny argument (dla
    mnie)

    > Ja tam polecam, jeśli brak klimy to nie kłopot i cena okazyjna :-).

    No właśnie z tą ceną to mam wątpliwości...
    Brak klimy przeboleję (chyba...) ;) ale ogólnie okazało się, że to bardzo
    uboga wersja wyposażenia.
    Brak klimy, brak "czegokolwiek" elektrycznego (tzn. i szyby, i lusterka
    manualne), brak centralnego zamka. Na dobrą sprawę opisując wyposażenie
    autka można jedynie napisać: ABS, Radio CD/mp3. Czyli niewiele ;)
    Niepodważalna zaleta: wygląda jak nowy. Wypucowany, czyściutki. Przebieg 27
    tys. km.
    I tak się zastanawiam, czy 15 tys. zł (chociaż chyba uda się zbić do 14.5)
    to faktycznie "okazyjna cena" ? ;)
    Jego zadbany stan kusi, ale zniechęca ubogie wyposażenie i przede wszystkim
    to twarde zawieszenie.
    Wg Was warto?
    :-)

  • 14. Data: 2010-01-18 13:29:55
    Od: szymo <s...@w...pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Klimę montowano nawet w matizie 0,85l :).

    Tylko niech ktoś to nazwie luksusem :):):) to chyba za karę :)

  • 15. Data: 2010-01-18 13:36:55
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Robert pisze:

> [...]
    > 14.5) to faktycznie "okazyjna cena" ? ;)
    > Jego zadbany stan kusi, ale zniechęca ubogie wyposażenie i przede

    Powiem Ci prześpij się z tym z dwie noce. Pośpiech to nie jest dobry
    doradca. Moim zdaniem brak wspomagania kierownicy, guziczków od radia w
    kierownicy, poduch powietrznych (choćby tych dwóch z przodu) po prostu
    dyskwalifikuje auto. Przebolał bym już ten brak klimy ale kurka brak już
    jakiejkolwiek elektryki - mimo wszystko wywołuje mieszane uczucia. Tyle
    aut jeździ po drogach że naprawdę można dobrać to co Ci się naprawdę
    podoba i nie będziesz po pół roku mówił a mogłem dać 1000zł więcej może
    2000 i miałbym to i tamto .....
    Pomyśl.

  • 16. Data: 2010-01-18 13:57:25
    Od: "Robert" <a...@p...pl>

    "szymo" napisał:
> [...]
    > doradca. Moim zdaniem brak wspomagania kierownicy, guziczków od radia w
    > kierownicy, poduch powietrznych (choćby tych dwóch z przodu) po prostu

    Kurczę ... sorrki. Zagalopowałem się z tym twierdzeniem, że "nic nie ma" ;-)
    Wspomaganie wydaje mi się czymś tak oczywistym, że jakoś umknęło.
    Autko MA wspomaganie. I ma też dwie poduszki.
    Sorki za niedopowiedzenia...

  • 17. Data: 2010-01-18 22:11:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Robert pisze:

> [...]
    > Wspomaganie wydaje mi się czymś tak oczywistym, że jakoś umknęło.
    > Autko MA wspomaganie. I ma też dwie poduszki.

    Ale nie ma np. elektryki, która daje wymierną wygodę (zwłaszcza przy
    braku klimy). Z drugiej strony - dużo jest części na rynku, więc kupić
    podnośniki, pstryczki, itp. i sobie to założyć, można małym kosztem.
    Tylko, że trzeba to zrobić samemu, do czego trzeba mieć trochę zacięcia
    do majsterkowania. Bo montowanie takich pierdół w warsztatach mija się z
    celem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być