    From: Meehoo <m...@B...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ibiza 2002 - opinie
    Date: Sun, 17 Jan 2010 17:43:34 +0100

    Ja jeżdżę III z 2002/2003, tyle że z 1,9tdi i pięciodrzwiowym. W
    rodzinie od nowości. Ma już przebiegu ponad 230kkm i działa bez
    większych zarzutów.

    Minus to rzeczywiście twarde i sztywne zawieszenie, ale minus jeśli
    chodzi tylko o komfort (wali mocno na nierównościach, Toyota toto nie
    jest), bo drogi trzyma się super, do bardziej dynamicznej jazdy na
    zakrętach jak znalazł ;-).

    szymo pisze:
    > Ibizy - twarde zawieszenie które naprawdę dostaje w d.. na naszych
    > drogach, niewygodne jak cholera fotele, nieodłączne wrażenie że coś jest
    > nie tak. Plastiki tragedia, awarie włączników wycieraczek i
    > kierunkowskazów.

    O niewygodnych fotelach nie wiem jak można pisać :-). Ostatnio z kolegą,
    właścicielem Focusa jechałem ponad 300km i mówił, że zajebiście fajne
    fotele... Ja też sobie chwalę, bo twarde i dość dobrze trzymające na
    boki, ale może jakiś inny jestem :-). Plastiki jak plastiki, nie są
    najgorszej jakości, ale do Audi brakuje sporo. Włączniki też ani razu
    nie wysiadły.

    Tak jak piszą tutaj koledzy, miejsca z tyłu bardzo mało, małe dzieci
    spokojnie się zmieszczą, ale dorośli średnio, na taxę to to autko się
    nie nadaje :-).

    Ja tam polecam, jeśli brak klimy to nie kłopot i cena okazyjna :-).

    Meehoo