    From: szymo <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ibiza 2002 - opinie
    Date: Mon, 18 Jan 2010 13:36:55 +0100

    Robert pisze:

    > "tylko" o komfort? ;) Toż to niemal podstawa dobrego "odbioru" autka...
    > Cholerka - trochę niepokoi często wypominane twarde zawieszenie...
    > We Wrocławiu ulice są tragiczne i obawiam się, że to twarde zawieszenie
    > da się we znaki :-[

    > Pojechałem dziś obejrzeć to autko. Fotele może nie tragedia, ale z
    > pewnością w corsie są wygodniejsze ;-) Przypuszczam, że po przejechaniu
    > kilkudziesięciu kilometrów przyzwyczaiłbym sie do nich i nie byłoby źle.
    > Plastiki ... plastikowe ;) Wg mnie całkiem normalne, bez zastrzeżeń.

    > :-)
> [...]
    Powiem Ci prześpij się z tym z dwie noce. Pośpiech to nie jest dobry
    doradca. Moim zdaniem brak wspomagania kierownicy, guziczków od radia w
    kierownicy, poduch powietrznych (choćby tych dwóch z przodu) po prostu
    dyskwalifikuje auto. Przebolał bym już ten brak klimy ale kurka brak już
    jakiejkolwiek elektryki - mimo wszystko wywołuje mieszane uczucia. Tyle
    aut jeździ po drogach że naprawdę można dobrać to co Ci się naprawdę
    podoba i nie będziesz po pół roku mówił a mogłem dać 1000zł więcej może
    2000 i miałbym to i tamto .....
    Pomyśl.