  • 101. Data: 2013-04-10 19:42:25
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PJ" <p...@g...com>

    //Każdy czynny kierowca jest w tej grupie. Bez względu na to, czy ma
    to gdzieś.

    Bzdura. Jak juz ci uprzejmie Ergie wytlumaczyl jestes w mniejszosci a
    dokladnie na marginesie bo wiekszosci kierowcow nie przeszkadzaja ani
    fotoradary ani smieszne samochodziki Wincentego, proba rozdmuchania
    tego konfliktu spalila na panewce wiec pogodz sie z tym i zyj dalej.
    --
    Skąd te absurdalne przekonania ?

  • 102. Data: 2013-04-10 19:47:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl>

    > A czy zmuszenie do jazdy przepisowo jest korzystne? Z puntu widzenia
    > kosztów budżetu - tak, bo redukcja wypadków to mniej na opiekę zdrowotną.

    Pierdoły do kwadratu. Opieka zdrowotna z celowych ubezpieczeń pochodzi a nie
    budżetu. Fotoradary służą do podporządkowywania społeczeństwa a nie
    wymuszenia bezpieczeństwa

  • 103. Data: 2013-04-10 20:01:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Apr 2013 19:42:25 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

> [...]
    > fotoradary ani smieszne samochodziki Wincentego, proba rozdmuchania tego
    > konfliktu spalila na panewce wiec pogodz sie z tym i zyj dalej.

    chesz powiedzieć, że nigdy nie złamałeś żadnego przepisu na drodze?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 104. Data: 2013-04-10 20:50:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-10 19:47, John Kołalsky pisze:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl>

    > Pierdoły do kwadratu. Opieka zdrowotna z celowych ubezpieczeń pochodzi a
    > nie budżetu.

    Pewnie miałeś na myśli fundusze celowe, ale to i tak błąd.
    Tak, NFZ to się tak sam z siebie finansuje :> O całej reszcie nie
    wspominam.

    > Fotoradary służą do podporządkowywania społeczeństwa a nie
    > wymuszenia bezpieczeństwa

    Hmmm, to "podporządkowywanie społeczeństwa" to jak najbardziej pewna
    forma "wymuszenia bezpieczeństwa". I tak jak Michoo pisał - jeżeli
    jakaś grupa nie stosuje się do przepisów to w jakiś sposób trzeba na
    nich to wymusić. Nie chcesz szanować to się bój konsekwencji. A jak się
    komuś normalnemu raz na 10 lat trafi mandat - cóż, ludzka rzecz. Jak
    zrobi coś z głupoty własnej (co też się zdarza) to będzie miał
    pretensje tylko do siebie. Pogadaj kiedyś z normalnymi kierowcami
    zawodowymi, a nie PH od marchewki...

  • 105. Data: 2013-04-10 21:56:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 06:44:01 -0700 (PDT), PJ

    >jesli przegne

    Przeginasz to ze swoim cytowaniem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 106. Data: 2013-04-10 22:05:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 9 Apr 2013 16:50:33 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Wszystkie krajówki dwujezdniowe, brak skrzyżowań kolizyjnych.

    A gdzieś na świecie tak jest? Chyba nie, więc w Polsce ma być?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 107. Data: 2013-04-10 22:11:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-10 22:05, jerzu pisze:

    > A gdzieś na świecie tak jest? Chyba nie, więc w Polsce ma być?

    Nie mam nic przeciwko, ale jakoś się z tym nie spotkałem ;)

  • 108. Data: 2013-04-10 22:13:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 22:11:48 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Nie mam nic przeciwko, ale jakoś się z tym nie spotkałem ;)

    Ja też nie mam, ale to utopia :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 109. Data: 2013-04-11 00:06:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 19:26:04 +0200, Michoo napisał(a):
    > A merytorycznie?
    > Nie mówię, że to jest korzystne czy nie, po prostu stwierdzam fakt -
    > jeżeli kierowca nie będzie się REALNIE bał mandatu to nie będzie jeździł
    > przepisowo. [*]

    I tu masz tylko 99% racji.
    a) bac sie mozna takze nierealnie,
    b) czy bedzie przestrzegal przepisow, to zalezy jak one sa dokuczliwe
    :-)

    Juz pomijajac niemieckie autostrady bez ograniczen, to zobacz na
    polskie - malo kto sie zbliza do dozwolonej predkosci..

    > 300 fotoradarów to jest prawie nic - 3000 pewnie i by było mało.

    300 FR rozmieszczanych losowo i w ukryciu moze calkiem spora ilosc
    mandatow wystawic, i zagrozenie mandatem stanie sie namacalne :-)

    > A czy zmuszenie do jazdy przepisowo jest korzystne? Z puntu widzenia
    > kosztów budżetu - tak, bo redukcja wypadków to mniej na opiekę
    > zdrowotną.

    To jest drobiazg.
    Za to im wolniej ludzie jada, tym wiecej pracownikow trzeba .. i
    bezrobocie spada :-)

    > [*] Inni kierowcy "nauczyli" mnie jeździć nieprzepisowo w ciągu jakiś 2
    > miesięcy - i to wchodzi po prostu w nawyk.

    No ale czy nieprzepisowa jazda zaowocowala jakimis wypadkami ?

    J.

  • 110. Data: 2013-04-11 11:08:20
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Bo oni nie jeżdżą?

    Tak. Oni nie jeżdżą tylko się wloką, ale takie jest ich prawo, a że ich jest
    większość to trzeba się z tym pogodzić. Jak ktoś ma ochotę się wlec 40/50,
    70/90 i 90/130 to ma do tego prawo i ciężko oczekiwać by taki ktoś był
    przeciwny fotoradarom.

    Pozdrawiam
    Ergie