  • Data: 2013-04-11 21:26:59
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-11 21:02, masti pisze:

    > mam. Jeździłem ta drogą mnóstwo razy jeszcze przed przebudową. Jeździło
    > się dużo szybciej i wygodniej.

    Szybciej, wygodniej? Kiedy? Fakt, ponad 20 lat temu zrobiłem na tej
    trasie średnią 106km/h. Tak, raz w życiu i uważam, że mimo braku ruchu
    w tym okresie to i tak był to debilizm z mojej strony. Nie jest ważne,
    że miałem podbudowę rajdową, przyzwoity samochód i pewność w ręku.
    Teściowa była mądrzejsza ode mnie, ponieważ mojej obecnej żonie
    zakazała dzwonić z informacją dla mnie dość przykrą, ale nie wymagającą
    interwencji. Wiedziała, że ja dla rodziny to nie patrząc na przepisy
    pourywam rękawy i przyjadę w sposób niekoniecznie rozsądny,

    > teraz jest zrobiona tak by ją omijać jak najszerszym łukiem

    W porównaniu z tym co było, to jest miło, dobrze i przyjemnie.