    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Date: Tue, 9 Apr 2013 22:03:32 +0200

    Dnia Tue, 9 Apr 2013 12:27:27 +0200, Ergie napisał(a):
    > Nie chodzi o zysk, ale o to że mieliśmy jedne z najgorszych statystyki
    > umieralności w wyniku wypadków drogowych.

    Uwazaj ... bo oprocz tego ze smiertelnosc na drogach mamy ogolnie
    wysoka, to stosunek do ilosci wypadkow tez jest wysoki.
    Ale ... Niemcy maja wypadkow 10 razy wiewcej niz my ... to nie jest
    mozliwe, wiec oni po prostu byle co nazywaja wypadkiem, a wtedy
    "smiertelnosc w wyniku wypadkow" jest niska.

    (no ale trzeba przyznac ze tam ginie na drogach mniej wiecej tyle samo
    co u nas, a kraj jednak 2xludniejszy)

    > Zobowiązaliśmy się je poprawić
    > Nie przypominam sobie byśmy się zobowiązali do poprawy statystyk
    > umieralności na raka i nie wiem czy mamy je kiepskie czy dobre.

    Do tybunalu stanu tego ktory sie tak zobowiazal :-)

    Poza tym poprawiac mozna na rozne sposoby. Zbudowac autostrady, kupic
    smiglowce celem szybszego transportu, kupic tomografy do szpitali,
    dobudowac po dwa pasy do drog, albo nawet dac 10 tys doplaty tym
    ktorzy zezlomuja 15-letni samochod i kupia nowy, 5-gwiazdkowy.

    I mozna tez wystapic o unijne dofinansowanie na te programy, a potem
    powiedziec ze nie moglismy dotrzymac zobowiazan, bo oni nie sypneli
    groszem :-)

    J.