  • Data: 2013-04-09 21:54:49
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-09 21:21, J.F. pisze:

    > A potrafisz podac link do corocznych statystyk francuskich ?
    >
    > Nie mowie nie, ale co innego cos pisac, a co innego podac zrodla.

    Kiedyś podawałem - myślisz, że chce mi się szukać po raz kolejny
    tych samych rzecz po n+ latach kolejnych? Z Polonezem też mi się już
    znudziło szukać tego, co już podawałem. Liczbę FR w Niemczech i we
    Francji też już podawałem. Wyniki TÜV w zakresie średnich przebiegów
    samochodów w Niemczech też podawałem. Poprawę bezpieczeństwa przy
    stosowaniu zestawów hands-free do komórek podobnie. Wypadkowość z
    tytułu spożycie w Polsce i w EU też. Jak zresztą wiele innych rzeczy.

    Daruj - nie chce mi się po raz kolejny. Teraz już niech sobie
    niedowiarki same szukają.