-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ITD a za nied?ugo nawet harcerze.
Date: Sun, 14 Apr 2013 16:58:47 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 46
Message-ID: <kkeg1r$d98$1@dont-email.me>
References: <kjuq6r$vcf$1@node1.news.atman.pl> <kjuvqs$1sl$1@node2.news.atman.pl>
<kjv142$7jq$1@news.task.gda.pl> <kjvgou$ioq$1@node2.news.atman.pl>
<kk0b4k$9ff$1@news.task.gda.pl> <kk0gav$lku$1@node1.news.atman.pl>
<kk0mql$4c3$1@news.task.gda.pl> <kk0pr6$vv0$1@node1.news.atman.pl>
<5163ebeb$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<kk0qep$s6$1@node1.news.atman.pl> <kk18pa$oen$1@news.task.gda.pl>
<kk93i0$hm5$1@dont-email.me> <51682604$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<kk9aj1$96v$1@dont-email.me> <516835d5$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 14 Apr 2013 14:55:55 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="5ad9e3da1f3bd644f5c5352f24cdd19c";
logging-data="13608";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+D6cXoSAMvipjoSYE/+wxn"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
In-Reply-To: <516835d5$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
Cancel-Lock: sha1:zzx2DlhQSF/fC5h/s5OowMDQaog=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489236
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-12 18:26, J.F pisze:
>
>> no właśnie, można to przypisać FR
>
> No ale jesli w calym kraju spadna wypadki ... to owszem, mozna.
> No bo przeciez nie z powodu tych dwoch odcinkow autostrady.
>
> Sa jeszcze statystyki wypadkow na poszczegolnych drogach, ale drogi
> dlugie, a rozrzut spory.
> Ot np 94 w 2010 - 208 wypadkow, w 2011 331.
wtedy chyba jeszcze tyle FR nie było. Jak w 2012 spadło to śmiało można
powiedzieć że dzięki FR, jak wzrosło... to można do statystyk
pokazywanych w TV wybrać inną drogę :)
>> Ale ja to jakiś dziwny jestem bo mnie nikt nie zmusza do ostrego
>> hamowania na autostradzie- może dlatego że jadąc szybciej nie ufam
>> nikomu i jak widzę coś podejrzanego to zwalniam.
>
> No i jedziesz 110 ? Bo kazdy tir jest podejrzany :-)
> No dobra, nie kazdy, tylko ten co ma co wyprzedzac :-)
nie, zwalniam do 140 :) ze 140 do 90 hamuję bez pisku opon czy
załączania ABSu, jak widzę kogoś bardzo podejrzanego to zwolnię bardziej.
A podejrzani są tylko ci jadący w stadzie, im bliżej siebie tym bardziej
prawdopodobne że któryś wyskoczy + pewniak że przy zjeździe TIR wskoczy
na lewy bo będzie puszczał kolegę
>
>>> Ja z resztą jak mi się nie śpieszy też wybieram DK94 lub inne objazdy
>>> - bo autostradą 2x drożej (szybciej jadę więc 8,5-9l/100km jest
>>> normalne, gdzie na DK spalę 6l/100km).
>
> Moje auta nie robia takich numerow. A moze to moja noga powoduje, bo ja
> na zwyklych drogach tez dociskam ... jak sie da :-(
jak mam boczną 200km w jedną stronę to też często przycisnę, ale jeśli
to alternatywa dla autostrady i mi się nie śpieszy (albo po prostu ruch
jest taki że nie chce mi się co chwilę wyprzedzać) to jadę jak wszyscy
(a wtedy to i 5l/100 mój 3-litrowy diesel potrafi wziąć), przy normalnej
jeździe (do 120-130km/h) bierze z 6-6,5l - a autostrada zachęca do
szybszej jazdy...
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.13 17:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=